Applebee Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 At bilene ikke ser helt like ut og ikke heter det samme i LFS har vel med lisensiering å gjøre bare? Jepp, de har ikke lisens på noen virkelige biler. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 At bilene ikke ser helt like ut og ikke heter det samme i LFS har vel med lisensiering å gjøre bare? Jepp, de har ikke lisens på noen virkelige biler. Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor ikke noen modder til dette spillet?? Er jo mods i alle andre spill omtrent! Men live or speed er det beste bilspillet, når du mestrer dette vil alle andre bilspill(fysikkmessig)bare være kjedelig og urealistisk Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Live for Speed og 1nsane. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Interstate 76 var konge back in the day og er det fortsatt! med i76hack kan man modde bilene akkurat som man vil ift ytelse, mao så lange slædder du vil Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 I76 var så utrolig kult når det kom ut, kan husker jeg spilte det sinnsykt mye ^^ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ble litt revet med, satte den kinesiske muren av tekst i en spoiler. Fortsatt det spillet som har truffet mest blink hos meg sålangt. Det hadde alt! amcars, drifting, skyting, for den tiden veldig bra fysikk, cockpit view som man kunne snu seg i alle retninger, fungerende turteller, speedometer og speil som ble rendret som grafikk ikke interface, kunne skyte andre sjåfører med pistol ut av vinduet til og med! stunting, driiitbra stemning med konge soundtrack, SYKT bra historie med for den tiden nesten uvirkelig bra cutscenes mellom oppdragene (var som å se en dritbra film), veldig engasjerende historie som jeg spilte gjennom minst 20 ganger. Dritbra voice actors, utrlig frihet med skirmish og scenarioer. Multiplayer som var nærmest udødelig. Lengter tilbake til dette spillet nå merker jeg, lurer på om det kjører på xp. Tror jeg har originalcd`ene enda også faktisk - dette spillet har SJEL! Jade, monkey-wrench og Taurus, jeg savner dere! noen som kjenner igjen stemningen som begynner ved 5:40 eller?! med musikken og stemmene osv. epic as hohoho TIDENES spillintro ble kanskje litt i overkant sentimental nå men, er ingen spill i dag som engasjerer meg som dette spillet gjorde. Kanskje det har noe med at jeg har blitt 12 år eldre men jeg føler ikke at produsentene legger sjel i spillene lenger. Er mange morsomme spill, men ikke på denne måten. sorry for BIG wall of text, sletter alt og lager en egen tråd dedikert til spillet istedet , begynte å se på introen nå, like spennende som i 97 jo!! noen som husker scenen ved rundt 5:40 eller? fy faen så kul stemning, grafikk og skuespill Endret 14. juli 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
rbr Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 om du liker rally så prøv Richard Burns Rally. det er vanskelig men utrolig fet når en får det til og sitte. beste rallysimulatoren jeg noen gang har spillt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 At bilene ikke ser helt like ut og ikke heter det samme i LFS har vel med lisensiering å gjøre bare? Jepp, de har ikke lisens på noen virkelige biler. Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor ikke noen modder til dette spillet?? Er jo mods i alle andre spill omtrent! Men live or speed er det beste bilspillet, når du mestrer dette vil alle andre bilspill(fysikkmessig)bare være kjedelig og urealistisk Litt enig med den siste kommentaren der, andre spill blir fort litt kjedelige. 1nsane er som nevt også verdt å prøve! Det er litt urealistisk, men er morsomt å spille Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) At bilene ikke ser helt like ut og ikke heter det samme i LFS har vel med lisensiering å gjøre bare? Jepp, de har ikke lisens på noen virkelige biler. Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor ikke noen modder til dette spillet?? Er jo mods i alle andre spill omtrent! Men live or speed er det beste bilspillet, når du mestrer dette vil alle andre bilspill(fysikkmessig)bare være kjedelig og urealistisk den bilen vi alltid brukte til å drifte med, ettellerannet turbo, skal det forestille en supra mk3? alltid lurt på det, eller skal det være en rx7 fc? edit: kanskje ikke ALLTID lurt på det men siden lfs freaksa er her går det jo an å spørre , har ikke spilt det på 4 år ellerno Endret 14. juli 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg vet ikke helt hvilken bil den er ment for å være, men er det denne du mener? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 XRT det der, turboladet rekkefirer om jeg ikke husker feil. Tipper det da kansje er en Mazda rx7 det er snakk om hvis man skal ta motorstørrelsen i betrakting. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) siden rx7 har wankel mener du? og mk3 supran har jo 1jz rekkeseksern Endret 14. juli 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, supra'n har sekser, noe bilen i spillet ikke har. Og den er slett ikke ulik en rx7, så jeg satser på at det er det den skal forestille. Fantastisk bil å drifte med, akkurat nok balansert, hvis svingene ikke er veldig slakke og lange da. Da er det bare slitte rallycrossdekk som funker. Kjenner jeg fikk lyst å dra frem spillet igjen nå, må bare få laget en brakett til girspaken, så er det good to go. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Hva med bilspill i horisonten? Er det noe som skal komme snart som ser bra ut? Foruten GT5 som ALDRI kommer til å komme. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) need for speed shift og colin mcrae dirt 2 kommer muligens i september. Endret 14. juli 2009 av rbr Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 den bilen vi alltid brukte til å drifte med, ettellerannet turbo, skal det forestille en supra mk3? alltid lurt på det, eller skal det være en rx7 fc? edit: kanskje ikke ALLTID lurt på det men siden lfs freaksa er her går det jo an å spørre , har ikke spilt det på 4 år ellerno Hvis jeg husker rett, så er XRT'en basert på Mitsubishi Starion, Porsche 944 og FC RX-7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fant en gang en liste over hvilke biler alle bilene var inspirert ifra. er for trett nå til å finne igjenn men kan nevne at de har jo snart klar Volkswagen Scirocco til LFS. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg skjønner hva du mener, men mye av poenget forsvinner for meg når det er fantasibiler. Det blir ikke helt det samme å kjøre en ABC350xyz som en BMW 320si. Har ingenting å sammenligne med og det hele virker bare som juks som på sett og vis ikke "teller"... Det blir vel også litt feil å si det er mest realistisk i og med at den ikke simulerer noen ordentlige biler, bare en kjøreopplevelse i en fantasibil. De fleste vil nok slite med å bekrefte at en 911 turbo med veltebur simuleres likt med virkeligheten... Hvor mange "ekte" biler fra bilspill har du prøvd i virkeligheten? LFS simulerer motorsvake og motorsterke biler, bakhjulsdrevne, firhjulsdrevne og forhjulsdrevne biler med en rekke ulike karateristikker. Alle småjusteringer av oppheng og konfigurasjon gir utslag på kjøreegenskaper og følelse. De svakeste bilene i LFS er kanskje det nærmeste jeg kommer sammenlignbare biler i virkeligheten, selv om jeg heller ikke har kjørt slike biler på en bane. PS. Force feedback har en stor innvirkning på kjørefølelsen. Endret 15. juli 2009 av kjerts Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 PS. Force feedback har en stor innvirkning på kjørefølelsen. Amen to that. LFS ble ett helt nytt spill da jeg gikk ifra ett gammelt microsoft ratt ifra 98 og til G25. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Her står det hvilke biler bilene i lfs er basert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå