Gå til innhold

Heroes of Might & Magik 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke Oslo-området, men spillet er ikke akkurat nytt, så du må kanskje regne med å bestille det. Jeg vet ikke om du har et spesielt ønske om å akkurat å spille treeren, så jeg vil bare opplyse om at Heroes of Might and Magic IV er lansert for en stund siden. Et slettes ikke dårlig spill (pluss en lite rost tillegspakke). Om du ikke finner Heroes III i butikken, så kan du alltids bestille Heroes of Might and Magic - Platinium Edition fra AkersMic, som inneholder fullversjonen av de tre første titlene i serien, for kun 299 kroner.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har spillt heroes spill før, bør du ikke hoppe direkte til Heroes 4. Heroes 2 blir litt for gammelt og grafisk dårlig, selv om det faktisk fremdeles holder mål. Heroes 1 må du styre langt unna.

MEN, men heroes 3 er det beste i hele serien. Bedre en heroes 4.

Jeg har spillt alle seriene utallige ganger, og heroes 3 er uten tvil den beste. Grafisk holder det mål langt inn i 2010 ! Enkel men pen grafikk.

spillmessig er heroes 3 også mye bedre en h4. Masse problemer med h4, mens h3 er fjellstabilt. Hvis du er ny til heroes serien er du kjempeheldig.

Du har virkelig noe å se fram til. ;-)

Lenke til kommentar
(...)Jeg vet ikke om du har et spesielt ønske om å akkurat å spille treeren(...)

jo, det har jeg :-) Som sagt. Homm3 er bedre enn Homm4, og jeg finner bare ripp av homm3 på nettet....vil ha hele!!! :-D

Takk for tips om Akers Mic. Har bestillt nå.

Lenke til kommentar

hvis du vil ha tak i spillet prøv noen nettsider. hvis du stikker til en pc sjape hvor de selger spill, kan de sikkert bestille det for deg. prøv www.cdon.com : er noen spill der. Husk å skaff Armageddons Blade (exp) den er virkelig morsom. SOm nevnt tidligere: styr unna 4'rn.

LYKKE TIL

Lenke til kommentar

Heroes 4 ble sluppet uferdig, og ble dermed ikke så bra som det skulle være. Det er ganske forskjellig fra heroes 3, så det kommer ann på hva man liker best. De fleste foretrekker 3ern, for den er mer lik 1 og 2. Jeg på den andre siden liker heroes 4, men det er fordi jeg spiller multiplayer, og heroes 4 er bedre balansert enn heroes 3 til en hvis grad. AIen i heroes 4 er så dårlig at det er tragisk, så ikke kjøp heroes 4 hvis du bare skal spille singleplayer.

Hvis dere liker heroes 3, bør dere også laste ned Wake of Gods, som er en add-on til Shadow of death. Den introduserer lvl 8 creatures, commanders som kan slåss og som får level up, flere creatures, og mye større muligheter til å lage brett. http://strategyplanet.com/homm/wog/

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har spillt heroes spill før, bør du ikke hoppe direkte til Heroes 4. Heroes 2 blir litt for gammelt og grafisk dårlig, selv om det faktisk fremdeles holder mål. Heroes 1 må du styre langt unna.

MEN, men heroes 3 er det beste i hele serien. Bedre en heroes 4.

Javel.. Det er vel smak å behag. Hvorfor styre langt una 1'eren? Ja det er dårligere en senere HoMM, men i steden for å si styr unna vil jeg si; husk at det var det første Heroes spillet og det er gammelt.

FOrsåvidt hvis man liker en god storyline (og liker gamle crpg spill) can det anbefales å spille [HoMM], HoMM 2, MM6, HoMM 3, MM 7, HoMM3:AB, MM8, HoMM3:SoD i den rekefølgen. :)

(liten spoiler: etter dette ødla de verden :( og fortsatte til en ny en som ikke har vist seg å være like interesant.... :-/

Du har virkelig noe å se fram til. ;-)

Det kan jeg skirve under på at du har, uansett hva du velger å spille av Might and Magic spill! :D

-Gaute

Lenke til kommentar

HOMM3 hadde i allefall den beste musikken. Og det var utrolig morsomt i multiplayer, TIL TROSS for at det var turnbased. så når vi spilte det på lan i gamle dager (eller netting som vi kalte det da) så hjalp alle til med å lage pizza, mens en og en sprang å gjorde ferdig sin turn. det var VIRKELIG sosialt.

Lenke til kommentar

Synes også homm4 er bedre, men så spiller jeg bare multiplayer. Dimension Door, Town Portal, Flying og noen komboer av artifacter i homm3 (f.eks. immune to magic + armageddons blade) er jo helt ubalanserte.

Liker også at heroene er med og slåss i 4'ern og spesielt at man kan ha flere heroer i samme gruppe.

Det verste med homm4 må vel være ai'en og mangelen på en random map creator. Dette hadde ikke gjort så mye hvis det fantes flere bra (helst offisielle) multiplayer maps (spesielt allied maps).

Lenke til kommentar
Dette hadde ikke gjort så mye hvis det fantes flere bra (helst offisielle) multiplayer maps (spesielt allied maps).

Har du sett mapene her? Der har de egne map reviews til og med. Eller så kan du prøve siden til ToH, men de mapene har du sikkert spilt allerede hvis du spiller online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...