JosteinT Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har hatt en Nokia 5630 XpressMusic et par uker nå og er litt forundret over at det ikke har vært mer blest rundt den, for denne telefonen er helt genial hvis man vil ha en kameratelefon med blitz som ikke buler i skjortelomma. Jeg kjøpte den for å erstatte en 6300i som ikke hadde dekning på feriehuset mitt. I forhold til gamletelefonen er den bitte litt større og faktisk litt lettere. Selv om den inneholder mye mer. Og funker mye bedre der det er dårlig dekning. Jeg hadde faktisk en 6300 også i feriehuset og den hadde heller ikke dekning der. Med 5630-telefonen kan jeg vandre rundt i huset og snakke uten forstyrrelser. Grunnen til at den har blitt litt oversett, er vel at den ikke har trykkskjerm eller GPS. Men hvis man kan unnvære det, er det en god del vekt å spare. Den ser kanskje litt unnselig ut på bilder men er ganske så stilig i virkeligheten. Både foran og bak, for bakdekselet ser veldig bra ut. (Synes nå jeg.) Også er både FM-radioen og Internet-radioen veldig bra. Veldig hi-fi lyd og godt mottak. P.S: Hvis du vil synce den mot Mac, så ligger det isync-plugin på europe.nokia.com, men ikke på nokia.no. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er vel det samme som det var med N82, lite blest om mobilen, men en ufattelig god mobil Eller 6220, som også virker å være en ganske kapabel telefon som ikke er så vanskelig å bruke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå