Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 RB knappen på kontrolleren fant i dag ut at den skulle tåle mye mer press før den gjorde noe. det klikker som vanlig, men den må trykkes veldig hardt inn og på et spesielt sted. så har noen noe erfaring med å skru opp en 360 kontroller? jeg skrudde opp en xbox kontroller og da knakk høyre bryteren sykt lett. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har skrudd opp min, null problem. Bare vær litt forsiktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har skrudd opp min, null problem. Bare vær litt forsiktig noen av delene som kan sprette ut? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ingenting spratt ut når jeg holdt på. Hvis du åpner den forsiktig er det nok ikke noe fare for at noe spretter ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hvorfor skrudde du den opp? om du skulle fikse noe, fikk du gjort det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den ene sticken stod rett til høyre og det var umulig å røre på den. Fikk fikset det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 måtte du ha en torx t8? på en youtube film sier en kar det, og alt verktøyer er utilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg brukte ikke noe spesielt verktøy med mindre jeg husker helt feil. Mulig jeg brukte PSP-verktøysettet, men tror ikke jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå