Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 noen som har fått koden for johnson fra elkjøp? eller melding om at spillet er sendt? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Den er sendt nå Endret 21. september 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) hvordan er det med å avbestille spillet fra elkjøp? vil ikke vente til mange dager etter release på å få spillet, selv ikke sgt johnson er verdt det. man forhåndsbestiller jo for å få spillet når det kommer ut uten å måtte lete etter det i butikk. @Jrmaster35 & simentp når bestilte dere spillet? Endret 21. september 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg fikk ikke sendingbekreftelse når jeg bestillte Skate 2 fra elkjøp, men det kom på release likevel. Har ikke fått det nå helder, men forhåpentligvis kommer det likevel. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg fikk bekreftelse på at det var sendt nå Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm. Har enda ikke fått jeg. Begynner å bli litt skeptisk nå. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vi takker for din bestilling hos Elkjøp! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Parties Mottaker Name: ****************** Address 1: ********* Address 2: Zip/City: ******** Carrier: Transportør Produkt Brev Normal Sendt 9/21/2009 3:00:07 PM Sendingsnr. ******************** Goods Information Sequence Pakkenr. 1/1 Vi håper du blir fornøyd med bestillingen din og ønsker deg velkommen tilbake! Har du spørsmål til denne sending så ta kontakt med kundesenter på tlf 815 32 000 Med vennlig hilsen Elkjøp Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har ikke fått, men det står den er sendt på elkjøp sine hjemmsider Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 har ikke fått noen bekreftelse at det er sendt på mail og viser seg at jeg har bestilt uten å være registrert på elkjøps sine sider. har dog ordrebekreftelse på mail. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm... står fortsatt som "Reservert" på ordresiden min hos Elkjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 virker som det er litt tull med hvilken info elkjøp sender ut. jeg har enda ikke fått info om det og jeg er ikke registrert der, men jeg fikk ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 noen som har fått srgt johnson koden? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 virker som det er litt tull med hvilken info elkjøp sender ut. jeg har enda ikke fått info om det og jeg er ikke registrert der, men jeg fikk ordrebekreftelse. virker som du har gjort det samme som meg. er kontoen din belastet enna? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 En ting jeg ikke skjønner.... Har forhåndsbestilt både Halo og Fifa fra Elkjøp og jeg har ikke fått noen ordrebekrefelse på noen av bestillingene.... Jeg har registrert bruker og det er helt blankt på "ordrehistorikk". Jeg har blitt trekt i fra penger, men ikke fått noen ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har fått ordrebekreftelsen på epost nå Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har fått ordrebekreftelsen på epost nå Og når kjøpte/bestilte du det? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mandag forige uke tror jeg det var, ikke helt sikker men ... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 hvordan er det med å avbestille spillet fra elkjøp? vil ikke vente til mange dager etter release på å få spillet, selv ikke sgt johnson er verdt det. man forhåndsbestiller jo for å få spillet når det kommer ut uten å måtte lete etter det i butikk. @Jrmaster35 & simentp når bestilte dere spillet? Jeg bestillte onsdagen som var nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 jeg har fått ordrebekreftelse og kvitering for ordrenummer, men ser ingen johnson kode. skal man få den i en tydelig merket mail? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ingen ODST i postakssa idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå