Ghostredier Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg sliter med og få åpnet portene på et Zyxel P-2602HWT Xbox Live portene er 88 og 3074 men hvilken server IP adresse skal de stå på og hvilket nummer skal default server nr stå på ? Prøvde også og sette Active NAT på Full feature men da stoppet alt opp, normalt har den stått på SUA Only Endret 6. juli 2009 av Ghostredier Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) GItt at xboxen er koblet direkte til dene ruteren (dvs. ikke via flere rutere), så er det relativt enkelt. (Bruker du flere rutere er det noe mer knotete og lettere å miste oversikten). IPen finner du enten i oersikten i ruterne på hva som er tilkoblet, eller du kan sette den statisk i oppsettet på xboxen (kan være lurt så den ikke endrer seg senere). Default server er samme som DMZ: Alle porter som du IKKE spesifikt har pekt til andre IPadresser vil gå til denne IPadressen. Du trenger ikke nødvendigvis å bruke den i det hele tatt - det er bare en alterntiv måte å sette opp portforwardingen på. Ikke rot med NAT-typen, da bare ødelegger du for deg selv. Står du helt fast så se på PMen jeg har sendt. -Stigma Endret 6. juli 2009 av Stigma Lenke til kommentar
kjempeblakk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg sliter med og få åpnet portene på et Zyxel P-2602HWT Xbox Live portene er 88 og 3074 men hvilken server IP adresse skal de stå på og hvilket nummer skal default server nr stå på ? Prøvde også og sette Active NAT på Full feature men da stoppet alt opp, normalt har den stått på SUA Only Sørg for at ruteren din har firmware-versjon 3.70(ASC.2) så trenger du ikke å åpne noen porter, UPnP tar seg av alt. På tidligere versjoner var Xbox Live-støtten i disse boksene visstnok litt mer ustabil, men det skal være fikset nå. Du kan laste den ned fra http://moya.zyxel.no/multimodem/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå