Gå til innhold

iPhone låst ved oppgradering.

Anbefalte innlegg

HeyYy

Jeg har en 1st generasjons iPhone kjøpt jailbreaka og unlocked. For en liten stund tilbake siden tenkte jeg "Hm, selvom jeg har en jailbreaked telefon får jeg bare prøve å oppgradere til 3.0 firmwaren", som da akkurat hadde komt ut. Kanskje ikke så altfor smart med tanke på den var ganske ny og ingen plan b var på plass i tilfelle noe skulle skje, egentlig.

Oppgraderte den og alt så lyst ut, men det snudde fort. Telefonen restarta seg og den skulle da være oppgradert. Nå står den bare å viser "No SIM card installed - Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone".

Jeg prøvde et forsøk på å reverse hele upgraden ved å starte iPhonen i "recovery mode" eller "safe mode" for den del. Prøvde å reverse hele upgraden, som sagt, men den ble fortsatt på 3.0

Har riktig nok googla en del, men gav opp etter inget svar. Las noe om det kunne muligens fikses om en hadde Mac, men jeg sitter med Windows XP.

Har noen vært bort i samme problemet evt løst det / lest om problemet og vet et svar? Blir evig takknemlig, skal på ferie neste helg og kommer til å få fnatt om jeg blir uten musikk på telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...