herregud Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Prøver å kompilere GTK+ men uten særlig hell. ./configure går fint men når jeg kjører 'make' får jeg denne feilmeldingen: make all-recursive make[1]: Entering directory `../gtk+-2.2.1' Making all in po make[2]: Entering directory `../gtk+-2.2.1/po' make[2]: *** No rule to make target `amNONE', needed by `all-yes'. Stop. make[2]: Leaving directory `../gtk+-2.2.1/po' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `../gtk+-2.2.1' make: *** [all-recursive-am] Error 2 Skjønner ikke helt hva som er galt.. :-? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min første tanke er at dette skyldes problemer med avhengigheter, for eksempel at du mangler gtk-develop eller noe. Sitter du på en rpm-basert distro er dette mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Litagu Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Prøver å kompilere GTK+ men uten særlig hell. ./configure går fint men når jeg kjører 'make' får jeg denne feilmeldingen: make all-recursive make[1]: Entering directory `../gtk+-2.2.1' Making all in po make[2]: Entering directory `../gtk+-2.2.1/po' make[2]: *** No rule to make target `amNONE', needed by `all-yes'. Stop. make[2]: Leaving directory `../gtk+-2.2.1/po' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `../gtk+-2.2.1' make: *** [all-recursive-am] Error 2 Skjønner ikke helt hva som er galt.. :-? Trenger nok litt mer av outputen til make for å hjelpe deg. Lenke til kommentar
herregud Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Min første tanke er at dette skyldes problemer med avhengigheter, for eksempel at du mangler gtk-develop eller noe. Sitter du på en rpm-basert distro er dette mer sannsynlig. du hadde rett. takk for hjelp. fungerte etter at jeg innstallerte en eller annen develop pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå