YNWA96 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg har en Nokia N86 som jeg har hatt i ca 2 uker uten å oppleve noe feil med den. Men i dag ble den plutselig veldig varm uten å være i bruk.Lurer på hva dette skyldes? Den var toppladet i morges og jeg mistet også 2 strek på batterinivået på ca 2 timer,hadde nesten ikke brukt den heller.Dette har som sagt ikke skjedd tidligere. Noen som har en ide om det er noe galt med batteriet eller om det kan være noe med telefon.Noen som har opplevd noe lignende? Endret 12. juli 2009 av Nseries Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er nok noe galt med batteriet. Lever den inn til de du kjøpte den med. Batteriet kan faktisk eksplodere/ta fyr/smelte. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Det er iallefall rart.Etter at jeg slo den av og på var alt ok en stund.Så plutselig skjer det på nytt litt senere,den blir varm og ramler et par strek på batterinivået.Merkelig,kan det være veska den ligger i som er for varm?Men det er nok neppe det som er årsaken.Vil gjerne høre om noen her på forumet har opplevd noe lignende og hva de gjorde for å løse problemet?Ble det bra ved å bytte batteri f.eks? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Når telefonen er 2 uker skal ikke dette skje, og det tyder på en feil enten i batteriet eller i selve telefonen. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tok ut batteriet og satt det inn igjen etter 1 minutt.Nå er alt i orden og ingenting galt har hendt etterpå.Tror nok at det var en softwarebug,har forøvrig oppdatert til ny software som ble tilgjengelig i dag. Nå funker telefonen perfekt igjen.N86 kan trygt anbefales,lekker liten sak. Noen som vet om det finnes ladere/bordholder slik at man kan lade opp et ekstra batteri uten å måtte gjøre det mens det står i telefonen? Endret 7. juli 2009 av Nseries Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Og nå blir den varm igjen.Da blir det bytte av telefon i morgen.Det må vel være noen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå