Gå til innhold

Min N86 blir kokvarm,hva er galt?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia N86 som jeg har hatt i ca 2 uker uten å oppleve noe feil med den.

Men i dag ble den plutselig veldig varm uten å være i bruk.Lurer på hva dette skyldes?

Den var toppladet i morges og jeg mistet også 2 strek på batterinivået på ca 2 timer,hadde nesten ikke brukt den heller.Dette har som sagt ikke skjedd tidligere.

Noen som har en ide om det er noe galt med batteriet eller om det kan være noe med telefon.Noen som har opplevd noe lignende?

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er iallefall rart.Etter at jeg slo den av og på var alt ok en stund.Så plutselig skjer det på nytt litt senere,den blir varm og ramler et par strek på batterinivået.Merkelig,kan det være veska den ligger i som er for varm?Men det er nok neppe det som er årsaken.Vil gjerne høre om noen her på forumet har opplevd noe lignende og hva de gjorde for å løse problemet?Ble det bra ved å bytte batteri f.eks?

Lenke til kommentar

Tok ut batteriet og satt det inn igjen etter 1 minutt.Nå er alt i orden og ingenting galt har hendt etterpå.Tror nok at det var en softwarebug,har forøvrig oppdatert til ny software som ble tilgjengelig i dag.

Nå funker telefonen perfekt igjen.N86 kan trygt anbefales,lekker liten sak.

Noen som vet om det finnes ladere/bordholder slik at man kan lade opp et ekstra batteri uten å måtte gjøre det mens det står i telefonen?

Endret av Nseries
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...