Suic Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Syntes det var noe fint med han mannen som sto der og plukket tomater, lurer på om dette bildet er brukbart? Noe jeg har bomma på? - F/11 - 1/160 - 100 Endret 6. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Ble litt svimmel av det jeg, vet ikke helt om det er fordi øynene ikke har noe å feste blikket på, eller om det er fordi det er en smule uskarpt? Blikket mitt blir dratt ut til sidene der alle bladene er. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ble litt svimmel av det jeg, vet ikke helt om det er fordi øynene ikke har noe å feste blikket på, eller om det er fordi det er en smule uskarpt? Blikket mitt blir dratt ut til sidene der alle bladene er. Kanskje det blir bedre hvis jeg beskjær det? Endret 6. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Ja det syns jeg. Men så er jeg bare "menigmann" med lite peil, så tilbakemeldingene mine må du ta deretter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Liker best bilde nummer 2, men det er kanskje en smule uklart? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Bildet er uskapt, mørkt og burde hatt mere kontraster. Ser ut som det ligger et mørkt slør over hele bildet. Endret 7. juli 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Suic Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Bildet er uskapt, mørkt og burde hatt mere kontraster. Ser ut som det ligger et mørkt slør over hele bildet. Sånn mener du? Endret 7. juli 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Bildet er uskapt, mørkt og burde hatt mere kontraster. Ser ut som det ligger et mørkt slør over hele bildet. Sånn mener du? Det er mye bedere ja. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) siste versjonen er bedre, men bildet er ennå litt uskarpt. Endret 7. juli 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå