Gå til innhold

Hvordan oppdatere drivere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DirectX og driver til skjermkort er ikke det samme.

Drivere til GeForce-skjermkort finner du her, og til ATI Radeon finner du her.

Nyeste verson av DirectX 9c finner du her. Hvis du kjører Vista bruker du Windows Update for å få siste verson av DirectX 10.

Sound Card = lydkort. Gå til kontrollpanel -> enhetsbehandler -> lyd, video, og spillkontrollere og se hva som står der.

Lenke til kommentar
DirectX og driver til skjermkort er ikke det samme.

Drivere til GeForce-skjermkort finner du her, og til ATI Radeon finner du her.

Nyeste verson av DirectX 9c finner du her. Hvis du kjører Vista bruker du Windows Update for å få siste verson av DirectX 10.

Sound Card = lydkort. Gå til kontrollpanel -> enhetsbehandler -> lyd, video, og spillkontrollere og se hva som står der.

Jeg finner ikkje enhetsbehandling.... kan det hete noe annet?

Lenke til kommentar

Høyre klikk på Min datamaskin i start menyen og velg behandle.

I vinduet du da får opp, vil du se enhetsbehandler i listen til venstre. Klikk på denne og du får da en liste på høyre siden. Klikk på + ved Lyd, video, og spillkontrollere. Her bør det stå vilket lydkort du har.

Lenke til kommentar
Høyre klikk på Min datamaskin i start menyen og velg behandle.

I vinduet du da får opp, vil du se enhetsbehandler i listen til venstre. Klikk på denne og du får da en liste på høyre siden. Klikk på + ved Lyd, video, og spillkontrollere. Her bør det stå vilket lydkort du har.

Og det finner jeg hvor? Når jeg klikker på + ved Lyd, video og spillkontroller kommer det bare enda flere valg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...