Aash Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan oppdatere drivere? Video Card Driver Version (DirectX) og på Sound Card Driver Version Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 DirectX og driver til skjermkort er ikke det samme. Drivere til GeForce-skjermkort finner du her, og til ATI Radeon finner du her. Nyeste verson av DirectX 9c finner du her. Hvis du kjører Vista bruker du Windows Update for å få siste verson av DirectX 10. Sound Card = lydkort. Gå til kontrollpanel -> enhetsbehandler -> lyd, video, og spillkontrollere og se hva som står der. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 DirectX og driver til skjermkort er ikke det samme.Drivere til GeForce-skjermkort finner du her, og til ATI Radeon finner du her. Nyeste verson av DirectX 9c finner du her. Hvis du kjører Vista bruker du Windows Update for å få siste verson av DirectX 10. Sound Card = lydkort. Gå til kontrollpanel -> enhetsbehandler -> lyd, video, og spillkontrollere og se hva som står der. Jeg finner ikkje enhetsbehandling.... kan det hete noe annet? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det heter device manager på engelsk, mener det heter enhetsbehandler i den norske utgaven av windows men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Det heter device manager på engelsk, mener det heter enhetsbehandler i den norske utgaven av windows men er ikke helt sikker. hmm.... jeg har den norske! Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høyre klikk på Min datamaskin i start menyen og velg behandle. I vinduet du da får opp, vil du se enhetsbehandler i listen til venstre. Klikk på denne og du får da en liste på høyre siden. Klikk på + ved Lyd, video, og spillkontrollere. Her bør det stå vilket lydkort du har. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Høyre klikk på Min datamaskin i start menyen og velg behandle. I vinduet du da får opp, vil du se enhetsbehandler i listen til venstre. Klikk på denne og du får da en liste på høyre siden. Klikk på + ved Lyd, video, og spillkontrollere. Her bør det stå vilket lydkort du har. Og det finner jeg hvor? Når jeg klikker på + ved Lyd, video og spillkontroller kommer det bare enda flere valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå