Gå til innhold

Logitech vs Razer kombination

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe must og tastatur lurer på hva jeg skal kjøpe spiller for det meste Counter Strike Source.

jeg har allerede kjøpt Razer destructor og razer charcharias headsett,det hade vært fint å kjøpt alt razer.

jeg har sett litt på lycosa deathadder copperhead,logitech g9 g5 g15.

men vanskelig å bestemme seg:(

Endret av arian95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal du ha alt fra Razor?

Har ingen kjennskap til de musene du nevner bortsett fra G5 som jeg har selv, så jeg kan ikke si så mye om dem. Logitech G5 er en kjempebra mus som jeg er veldig fornøyd med. Den har vekter i forskjellig tyngde som du kan bytte ut på den for å få den perfekte vekten for deg. I tillegg er det DPI-knapper på musen som lar deg bytte pekerhastighet hurtig under spilling og liknende med bare et klikk. Den har god passform og ser veldig bra ut. Og bare så det er sagt så er det 2007 versjonen av musa jeg snakker om. Den tidligere utgaven har jeg lest at det er en del problemer med.

En kompis av meg har en G9. Den har mesteparten av de samme egenskapene, men du kan bytte deksler på den også. I tillegg er den en del dyrere. Tatt i min betraktning er denne musen litt for liten, men det er en smaksak og varierer fra person til person.

Her er en sammenligning av størrelsen på G9 og G5:

g9three360x113jpg.jpg

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ha alt fra Razor?

Har ingen kjennskap til de musene du nevner bortsett fra G5 som jeg har selv, så jeg kan ikke si så mye om dem. Logitech G5 er en kjempebra mus som jeg er veldig fornøyd med. Den har vekter i forskjellig tyngde som du kan bytte ut på den for å få den perfekte vekten for deg. I tillegg er det DPI-knapper på musen som lar deg bytte pekerhastighet hurtig under spilling og liknende med bare et klikk. Den har god passform og ser veldig bra ut. Og bare så det er sagt så er det 2007 versjonen av musa jeg snakker om. Den tidligere utgaven har jeg lest at det er en del problemer med.

En kompis av meg har en G9. Den har mesteparten av de samme egenskapene, men du kan bytte deksler på den også. I tillegg er den en del dyrere. Tatt i min betraktning er denne musen litt for liten, men det er en smaksak og varierer fra person til person.

Her er en sammenligning av størrelsen på G9 og G5:

g9three360x113jpg.jpg

takk for hjelpl jeg tror jeg velger g9 men hva med tastatur?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Logitech G5 musa, bruker den selv og er kjempefornøyd!

Spiller selv FPS spill, så den sitter som støpt i hånda. :)

Ang tastatur har jeg Logitech G15, det er også utrolig kjekt tastatur.

gå for Logitech iallefall. :-D

Lenke til kommentar

Ville gått for Razer Deathadder. Den sitter støpt og glir på "asfalt":p

Tastatur er egentlig "whatever".

Tastatur har ikke så alt for mye å si, men tenk på baklys og motstand i tastatur.

Gå å se igjennom på noen reviews her på forumet så finner du ut :)

Saitek har ganske enkle og fine tastatur med baklys og slikt.

Endret av Watchmen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...