Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problem med å komme

Gjest m24

Anbefalte innlegg

Hei

Er en stund siden jeg har hatt sex nå. Men i helgen fikk jeg prøvd meg igjen. Alt var fint og sånn. Problemet var bare att jeg ikke klarte å komme. Noe jeg aldri har hatt problemer med før.

Kan også legge til at det ikke var noe alkohol inne i bildet. Og at jeg ikke har noe særlig problem når jeg holder på selv.

Skjønner liksom ikke helt hvorfor dette skjer. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre til neste gang?

Og en ting til. er det mulig at jeg mistet intressen litt etter det ekstremt lange forspillet?

Uansett tanker og innspill mottaes med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Du er gutt, hvis jeg forstår riktig!

Det har nok med at du ikke slapper av når du har sex, tror jeg da! Kanskje du har forventninger til at exen skal bli bra, siden det er lenge siden sist! Får du orgasme når du ananerer da?

Lenke til kommentar

Hehe hun var mer enn pen nok. Men som dere sier det kan vere forventningspress fra min side og det at det ble for slitsomt. Hun var ikke så veldig aktiv for å si det sånn.

Får prøve det med å ligge bak ryggen hennes neste gang. Kanskje jeg kan få henne til å hjelpe meg mer også. Denne gangen ble det veldig fokus på henne. I og med at hun ikke har hatt det helt bra med de hun har vert med før. Som ofte har vert av typen kjør på uten forspill.

Får prøve å fokusere litt mer på meg neste gang. Noen som har flere tips som kan gjøre det bedre for meg?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Hehe hun var mer enn pen nok. Men som dere sier det kan vere forventningspress fra min side og det at det ble for slitsomt. Hun var ikke så veldig aktiv for å si det sånn.

Får prøve det med å ligge bak ryggen hennes neste gang. Kanskje jeg kan få henne til å hjelpe meg mer også. Denne gangen ble det veldig fokus på henne. I og med at hun ikke har hatt det helt bra med de hun har vert med før. Som ofte har vert av typen kjør på uten forspill.

Får prøve å fokusere litt mer på meg neste gang. Noen som har flere tips som kan gjøre det bedre for meg?

Det er digg om noen jenter vil behandle en gutt for best mulig nytelse, men det fordrer også at gutten legger sin lit til henne og lar jenta helt ta styringen og kontrollen. Like viktig å ikke bare tenke puling i et jævelig kanintempo, men masse forskjellige stillinger, runking og suging, munnsex på hverandre. Hvis du tar den lengre, kan du jo la jenta binde deg slik at hun helt tar styringen, hun bestemmer når du skal få orgasme. Kanskje hun vil "pine" deg, stoppe rett før du får orgasme, mange ganger, kanskje hele natten. Vil garantere deg nytelse og orgasmer du aldri trodde var mulig å oppleve. Sånne orgasmer som får hele himmlen til å eksplodere i en stjernesmell, lissom:)

Bare fantasien legger begrensninger, lykke til med utforskningen, gjerne tilbakemeldinger om det er noe som funker bra:)

Lenke til kommentar

Ja binding er digg. Har hatt ett par sånne før. Spesielt en der jeg bare hadde bind forran øynene. Aner ikke hva som skjedde men har aldri hatt det bedre.

Får prøve å lære hun her litt opp kanskje. Hvis det blir noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...