toy_man Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heei Nå har jeg vært så heldig å få tak i windows7 MRC. Men når jeg prøver å oppgradere (vil helst beholde mest mulig filer etc) så kommer det opp at den ikke kan oppgradere pga Storage Controller ANGCW1H4 IDE controller. Og at jeg må oppdatere den for å kunne fortsette. Greit nok tenkte jeg. Får vel bare laste ned driver. Men problemet er at jeg ikke finner noe driver til det. Vet heller ikke helt hva det gjør så vil ikke avinstallere det heller. Noen som har noen tips eller vet hva det gjør? Eller vet hvor jeg kan få tak i driver? Står ikke hvem som har laget det så kan ikke finne noen hjemmeside :/ Fikk også opp at det er 3 programmer som jeg må slette. Adobe 7 Skype deamon tools Noen som vet om de funker i W7? At det bare er å slette og så installere på nytt? Raske svar tas imot med stor takknemlighet! Sorry hvis jeg har postet feil. Men tenkte at dette var det beste stede. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Siste versjon av Skype og Deamon tools virker fint på W7. Hva er Adobe 7? Adobe har mange programmer, men har ikke hørt om noe som heter bare Adobe 7. Har aldri hørt om ANGCW1H4 IDE kontroller. Hvilken PC (merke og modell) har har du? Eller hovedkort hvis den er selvbygget. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Okey supert! Er fint å vite sånne ting. Hehe Skulle kanskje ha skrevet Adobe acrobat 7. Men regner med at det er bare jeg som har en gammel versjon. Har Toshiba X200-20T -> Laptop. Tror jeg har funnet ut hva det er. Noe som heter Texas instruments PCIxx12 integrated flashmedia controller. Men finner ikke driver til det. Eller så er det jeg som er elendig til å søke. Vet heller ikke om det er noe viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå