tommy_sn Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei Noen som har noen sykkeltekniske tips til selve sykkelturen for å få mer kraft til pedalene osv? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei Noen som har noen sykkeltekniske tips til selve sykkelturen for å få mer kraft til pedalene osv? Det som har hjulpet meg er: 1: Sykkelsko og pedaler 2: Rundtråkk. (http://www.focc.no/tips/1162.aspx) 3: Sittestilling. (dette kan med fordel bruke litt tid på) Endret 7. juli 2009 av jaymz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg har skrevet flere oppgaver om sykkeltråkket. Jeg kan godt poste relevante utdrag om det er interessant. Har en oppgave om trening av spurt, en ren teoretisk oppgave om sykkeltråkket og en oppgave hvor jeg tester sykkelskoen opp mot vanlige joggesko. Driver du med landevei eller terrengsykling? Endret 9. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Går i landevei her..post gjerne noen utdrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå