Pizzaen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei Har et problem når det gjelder CS 1,6. Når jeg starter spillet så kommer dette skiltet opp. Når jeg går hit og skal endre oppløsningen, renderingmodus eller 16 eller 32bit så kommer dette skiltet opp. Noen som vet om hvordan dette kan fikses? Det lagger som faen når "rendering" står på software. Har prøvd og formatere men det funker ikke. Bruker Windows 7 RC 32bits og har et RADEON X800 PRO skjermkort og en AMD Athlon 64 Processor 3200+ prossesor ifølge Windows. Også har jeg 1 GB ram. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oppdatér DirectX og sett følgende i launch options: -gl -32bpp Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Har gjort det nå, men det kommer opp akkurat samme skilt som før, altså dette. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg har samme problem, og lurer på om det kan komme av at du har skjermkort som ikke støtter DX10.. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Tror ikke DX10 var påtenkt når jeg kjøpte skjermkortet mitt, det heter Ati Radeon X800 Pro og er kjøpt i 2003, så kan være det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå