Gå til innhold

Beste e-post mobil?

Anbefalte innlegg

Hadde satt stor pris på et godt råd ang å velge riktig mobiltelefon/operativsystem for e-post bruk.

Har tre kriterier:

1. Den burde være tilnærmet lik Microsoft sin Outlook for pc, hvor alle mail kommer i samme inboks, og når man svarer brukes epost adressen som mottokk mailen, lik outlook for pc. Bruker ikke exchange.

2. Telefonen trenger klipp/lim funksjon for sending av fakturaer lagret som Word format, evt annet tekstbehandlings program.

3. Helst med trykkskjerm og rask websurfer.

Har tideligere hatt en Windows mobile 5.? Telefon, der fikk man ikke mailene samlet i inbokes, men en egen mappe for hver e-post konto som man måtte sjekke separat.

Er dette blitt annerledes i 6.x versjonene og hvordan er Android operativ systemene?

Takker for gode tips.

Endret av chipfitness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, I Windows Mobile 6 kommer fortsatt post fra hver enkelt konto i hver sin innboks/mappe. Hvorvidt man kan smelte disse sammen tviler jeg på. Har f.eks. adskilt jobb og privat e-post på min HTC Diamond 2.

HTC Diamond 2 er forøvrig med trykkfølsom skjerm og rask innebygd nyeste Opera nettleser. Youtube-programmet er også bra, men den er ikke like bra som andre mobiler på media-biten ellers. Spiller MP3 fint etc. men er litt "halvveis" gjennomført totalt sett.

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar.

Da forstår jeg at Outlook delen på Windows Mobil 6 er nogenlunde lik versjon 5 med tanke på mailkontoene.

Har sett litt på Touch pro 2, men da utelukker jeg den.

Windows mobil 7 som skal komme, vet du om outlooken der vil være mer lik pc versjonen?

Kjenner du til de andre operativ systemene for mobil??

Bruker idag S60 (nokia) og det er samme greien der med at post fra hver enkelt konto kommer i hver sin innboks/mappe.

Lenke til kommentar

Supert, da er det håp! :D

Ser at de lanserer telefonen med WEB OS, kanskje det vil komme på flere telefoner med tiden?

Den hadde vært perfekt om det ikke var for qwerty tastaturet, skal det først være qwerty trenger jeg større taster, har skikkelige bonde tomler :thumbup:

Noen med erfaring eller kjennskap til hvordan mail fungerer på Android telefoner??

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...