Gå til innhold

Korleis fungerar opplasting av torrents?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ei mappe på 30-40MB størrelse, og har planar om å dele denne med fleire folk (venner for det meste). Eg tenkte at eg kunne få til dette ganske enkelt med torrents, sidan dei fleste veit korleis ein laster ned med torrents. Men det er ikkje like mange som veit korleis ein laster opp torrents, og det har eg aldri gjort før, og er noko eg lurar på.

Eg har brukt µTorrent til å lage ein torrent av mappa eg vil dele og lagt til nokre vanlege trackers.

Så no har eg nokre spørsmål om korleis denne prosessen foregår vidare:

- Kva no?

- Må eg seede torrenten?

- Dersom eg sender torrenten til venner av meg no, (utan å laste den opp på noko torrentnettside) korleis vil det då fungere? Eg lurer på om det vil belaste bandbreidda hos meg, dersom andre laster den ned. (Har ganske dårleg bandbreidde)

- Korleis lastar eg opp torrentfila til mininova og the pirate bay? Og må eg då laste opp heile mappa (30MB+) til desse nettsidene, og så kan personar laste dei ned, eller laster eg berre opp torrenten og dei lastar ned torrenten frå nettsida, og lastar ned mappa frå min PC?

Yeye, mange dårleg formulerte spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du laster torrenten (.torrent) opp til en nettside. Det være seg piratebay eller mininova. Folk laster så ned torrenten derifra, og overføringen fra din PC til de andres (de som har lastet ned torrenten) starter.

Du må seede torrenten helt til de andre har mottatt det de skal ha. (bare ha torrentprogrammet kjørende)

Noen eksperter må nok forklare nærmere :p

Endret av BooBass
Lenke til kommentar

ta å send over mappa på en minnepenn til et par kompiser. legg den i nedlastningsmappa til deres torrentprogram og last ned .torrent fila. da vil den se du allerede har fila, skjekke mappa og begynne å seede på torrenten. med er par flere seedere vil det bli fler å laste ned fra og du kan sperre litt på din linje så den ikke blir så belastet uten at det tar dagesvis for andre å laste ned.

Lenke til kommentar

Okay, så eg må seede torrenten heile tida. Men dersom eg laster den opp på f.eks mininova, og torrenten får 20 seeders, kan eg då slutte å seede, og nye folk kan forsatt laste ned fila frå dei andre som seeder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...