Jaekt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 toller tollvesenet varer fra vgp.ca enda? har ikke kjøpt fra de på 2 år nå, noen som vet? Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Både Killzone 2 og Resistance 2 (originalutgaver, ikke Platinum) er nå under 200-grensa hos Amazon UK. Husk at moms (VAT) trekkes fra i kassen, hvert spill kommer da på £17.37 pluss frakt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Både Killzone 2 og Resistance 2 (originalutgaver, ikke Platinum) er nå under 200-grensa hos Amazon UK.Husk at moms (VAT) trekkes fra i kassen, hvert spill kommer da på £17.37 pluss frakt. Takker. Oppdatert. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Killzone er bestilt. Relevant spørsmål, forresten: De merker pakka med £18 og ikke £20, ikke sant? toller tollvesenet varer fra vgp.ca enda? har ikke kjøpt fra de på 2 år nå, noen som vet? Det gjør de, mottok nettopp BlazBlue Limited Edition derfra, ble i underkant av 200 i moms og tollbehandling. Pakken var også merket med riktig verdi. Lenke til kommentar
foudre Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Killzone er bestilt. Relevant spørsmål, forresten: De merker pakka med £18 og ikke £20, ikke sant? Amazon merker alltid pakken med den prisen du faktisk betaler (og frakt for seg), så hvis du kjøper en vare for prisen "y = x minus mva" merkes pakken med y. Amazon UK ftw. -foudre Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Takker og bukker. Da bestiller jeg Resistance også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Både Killzone 2 og Resistance 2 (originalutgaver, ikke Platinum) er nå under 200-grensa hos Amazon UK.Husk at moms (VAT) trekkes fra i kassen, hvert spill kommer da på £17.37 pluss frakt. Herlig, da blir det endelig Killzone 2 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Liker denne tråden. Menneh...jeg vil CoD4 GOTY. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Narvesen selger mange PS3-spill akkurat nå til 199 kroner. Blant annet fant jeg et Tony Hawk-spill, Guitar Hero Aerosmith, Quantum of Solace, Mercenaries 2, Wall-E, FIFA Street osv... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sier bare www.elplay.no jeg. Mange VELDIG billige spill. De har litt liten beholdning, men det tar seg opp etterhvert! Hørt om flere som har gode erfaringer derfra. Bestilte nettopp Oblivion GOTY til 189kr (ps3) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Liker denne tråden. Menneh...jeg vil CoD4 GOTY. Det får du for 199,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 og 100kr på sendit. http://www.sendit.com/sendit/9993866.product?affil=BUYAT Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Han ville ha COD 4, ikke Oblivion. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Liker denne tråden. Menneh...jeg vil CoD4 GOTY. Det får du for 199,- på Platekompaniet. Med 79,- i frakt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Pussig, står at det koster 30,- på nettsidene deres. Uansett, skal de 200 måtte inkludere frakt kan vi stryke mesteparten av postene som involverer Amazon her. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gjør det? Jeg finner 79,-? Let me see a screenshot. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Pussig, står at det koster 30,- på nettsidene deres. Uansett, skal de 200 måtte inkludere frakt kan vi stryke mesteparten av postene som involverer Amazon her. Og hvor mye frakt tar Amazon da? Tenker å bestille Resistance 2. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Play har gratis frakt, bestill der Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gjør det? Jeg finner 79,-? Let me see a screenshot. Screenshot gidder jeg ei, men her er direkte sitat fra infoside. Hvor fant du 79? Hvor mye koster frakt?Frakt koster 30 kroner. Prisen gjelder uansett hvor mange eller hva slags varer du bestiller. Man betaler frakt kun én gang per ordre. Amazon tar £5 i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå