-iL- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) "Når faller spill X under 200 spenn grensen, slik at man kan kjøpe det fra utlandet?" (ja seff kan man kjøpe tilsvarende i Norge også, men erfaring tilsier at utlandske webshops har denne prisen mye før enn man ser tilsvarende i Norge) Så tanken er at man lister spill man ser etter, så poster folk når man ser ett slikt tilbud. Wanted: Silent Hill: Homecoming Prototype Rock Band 2 Guitar Hero: Metallica Brütal Legend Uncharted 2: Among Thieves Demon's Souls Dragon Age: Origins Call of Duty: Modern Warfare 2 Fifa 10 Assasins Creed 2 Tekken 6 Ratchet & Clark: A crack in time Silent Hill: Homecoming play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.co.uk Prototype play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.co.uk Rock Band 2 play.com,shopto.net,hmv.com Guitar Hero: Metallica play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.co.uk Brütal Legend play.com,thehut.com,shopto.net,hmw.com,zavvi.com Uncharted 2: Among Thieves play.com,thehut.comshopto.net,hmv.com,zavvi.com Demon's Souls Ikke til salgs i Europa enda. (import only. Men asiatiske, og US versjoner fungerer fint på Norsk PS3) Dragon Age: Origins play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.com Call of Duty: Modern Warfare 2 play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.com Fifa 10 play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.com Assasins Creed 2 play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.com Tekken 6 play.com,thehut.com,shopto.net,hmv.com,zavvi.com Ratchet & Clark: A crack in time play.com,thehut.com,shopto.net,zavvi.com,zavvi.com Below 200,-: Resistance 2 Killzone 2 Resident Evil 5 Dynasty Warriors 6: Empires Call of Duty 4: Modern Warfare Little Big Planet Red Faction Guerrilla Fuel eller Fuel (play.com) Ashes Cricket 2009(play.com) eller thehut.com eller hmv.com eller zavvi.co.uk Sacred 2 inFamous Wanted; upcoming Heavy Rain God of War III Gran Turismo 5 Dead Rising 2 Dante's Inferno Ninja Gaiden Sigma 2 White Knight Chronicles Final Fantasy XIII The Last Guardian I Am Alive Alpha Protocol Darksider Wanted PS2 spill: Ico Shadow of the Colossus Endret 24. desember 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bra at vi har denne tråden, så slipper vi å bruke "billige PS3-spill til det", for da begynner moderatorene å klage på off-topic. Jeg venter selv på Infamous, men det står allerede i førstepost. Fint hvis du oppdaterer den hver gang det kommer tilbud på spill/når noen vil ha et nytt spill til under 200kr. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis tråden får leve, så kan jeg oppdatere OP med spill vi letere etter, samt tilbud når det kommer. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da kan du krysse av denne http://www.thehut.com/hut/10025632.product Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Add Cod4 i førstepost er du snill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Her: http://cdon.no/spill/call_of_duty_4%3a_mod..._year%29-943670 Det er 30kr over, men det spiller vel ikke så stor rolle? Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Huh? Spill X? Prototype under 200? HVOR :O? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Call of duty 4 på platekompaniet 199 kr, http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...are/?id=83081SC, også i butikk.. EDIT: Haha, ja selvfølgelig 199! Endret 7. juli 2009 av andr3asb Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 la til en upcoming liste Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Wanted: Resistance 2 LittleBigPlanet De er 2 fantastiske spill som soleklart burde stå på listen for de som har lyst å spare penger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Wanted: Red Faction Guerilla. Littlebigplanet http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...et/Product.html Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Wanted:Resistance 2 LittleBigPlanet De er 2 fantastiske spill som soleklart burde stå på listen for de som har lyst å spare penger. Lista var ment som en liste over spill som enda ikke har vært under 200,- Dog jeg kan godt ta med ei fullverdig liste. No stress. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 lagt til en par PS2 spill jeg ikke er kar om å finne billig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Red Faction Guerilla: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...la/Product.html Det er virkelig et knalltilbud fra Play. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Red Faction Guerilla: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...la/Product.html Det er virkelig et knalltilbud fra Play. Spilt det i ca 15 timer nå og digger det! Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kan godt føre Sacred 2 opp på listen, er et spill jeg spent venter på skal komme under 200kr-grensen =) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Kan godt føre Sacred 2 opp på listen, er et spill jeg spent venter på skal komme under 200kr-grensen =) Oppdatert. Selv har jeg den tittelen på PC, da jeg synes slike spill passer bedre der Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Red Faction kan lett fjernes fra listen Er 30 pund nå. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Red Faction kan lett fjernes fra listen Er 30 pund nå. Ser det sikkert ikke under 200,- på en stund igjen nå. Glad det allerede er bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå