Chris_lox Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Regner med at han tulla. Men gud for en tråd egentlig, er det virkelig en så stor happening å få 500,-? HEI! Vi snakker faktisk om 600! Det er nok til et helt kliss nytt PS3-spill! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Spill interesserer meg ikke. Pengene jeg får går enten til å spare til Roma-tur eller til å kjøpe filmer. Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hva slags filmer liker du da? Roma er et fint sted, der har jeg vært før. Lurt å dra dit. Da kan du kanskje se på filmer mens du er i Roma, det hadde jo vært dobbelt kos! 1 Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Epic necro. Tror Zarac har brukt opp de 500,- for lenge siden forresten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Ja, det er morsomt å plutselig se denne tråden øverst i mine innlegg. Det er nesten tre hele år siden jeg var i Roma og de 500 kronene er oppbrukt for lenge siden. Jeg husker ikke hva jeg brukte dem på, men de forsvant vel litt etter litt på mat og andre småting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg