€uropa Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) I går kom pappa og berre ga meg 500 kroner. Han sa at det var feriepenger, men eg har aldri fått så mykje penger av honom på ein gong før (aldri feriepenger), ikkje ein gong på bursdagane mine. Men bra var det i alle høve. Endret 6. juli 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 gratulerer så mykje! kva skal di bruke pengene på?? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Eg veit ikkje enno, men det er alltid bra å ha 500 kroner for hånden. Det skal nok ikkje bli eit problem å finne på noko. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Blir du ikke skeptisk når du får en slik "sum" ? Du nevner at du ikke har fått så mye før. Han driver å pønsker på noe skal du se. I morgen ved middag så smetter han ut at dere skal flytte, evt at han har sendt deg på privatskole til England.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Blir du ikke skeptisk når du får en slik "sum" ? Du nevner at du ikke har fått så mye før.Han driver å pønsker på noe skal du se. I morgen ved middag så smetter han ut at dere skal flytte, evt at han har sendt deg på privatskole til England.. Hehe, det håper eg ikkje, eg har akkurat flytta hit for å bo her fast og skal byrje på vgs her til høsten. Eg spurte korfor eg fekk feriepenger no og han sa "vil du ikkje ha dem, kanskje?" Det vil eg, så det vart ikkje meir spørsmål ved det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Grattis! Alltid kos med penger. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Slemt gjort. Endret 8. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 vits å ødelegge gleden hans eller? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Slemt svar. Endret 8. juli 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Her ligger det nok noe ondt i bak. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hmm. Faren din har nok baktanker med dette skal du se ^^ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Far din er nok gravid, nyt det mens du kan. For 400kroner kan du sikkert skaffe en gateabort, 100kroner til overs... win-win! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Så langt har ikke min far krevd noe mer enn vanlig av meg, så det var nok ingen hake ved pengene. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 selvfølgelig ikke, er bare de tragiske karakterene her som ikke har nok å finne på så de må ødelegge en gledestråd... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 selvfølgelig ikke, er bare de tragiske karakterene her som ikke har nok å finne på så de må ødelegge en gledestråd... enig i det, men jeg syntes det er morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg