Bruker-158599 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei. Har bytta til den nyeste versonen av avira antivir. Og jeg trenger hjelp meg å fjerne popupen. Vet at det bare er og google, men fant ikke den metoden som Snippsat skrev en gang. Bruker windows xp media center. Takk for svar Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Her: http://tinyurl.com/ryelq5 Endret 6. juli 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) nei, jeg sa at jeg vet at du kan google det. snippsatt har en fin metode og jeg leter etter den. Det er ikke din metode. En annen. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Gi meg fem minutt så skal eg leite i mine innlegg. Meiner eg har snippsat sin metode der edit: Var visst ikkje snippsat som hadde posta linken, men er denne guiden eg har brukt mest iallfall. Endret 6. juli 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Takk Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gi meg fem minutt så skal eg leite i mine innlegg. Meiner eg har snippsat sin metode der edit: Var visst ikkje snippsat som hadde posta linken, men er denne guiden eg har brukt mest iallfall. Han hadde en enkel metode så jeg slapp og boote i sikkerhetsmodus kontrolpanel- ytelse og vedlikehold- administrativ verktøy- Local security policy- software restriction policies og merk/åpne, merk additional rule og trykk action oppe ved meny. Add "new path rule", brows til du finner avinotify.exe under aviradesktop i programfiler. Og sett som disallowed Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Takk Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bør vel endre fra ubegrenset til ..ja, det andre Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bør vel endre fra ubegrenset til ..ja, det andre Det var fra det andre den stod på, så det er vel ubegrenset. Den står på opphevet og lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset. Opphev som er riktig. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Bør vel endre fra ubegrenset til ..ja, det andre Det var fra det andre den stod på, så det er vel ubegrenset. Den står på opphevet og lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset. Opphev som er riktig. men popupen forsvinner ikke da. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) I versjon 9 endra Avira kvar avnotify.exe fila ligg. Så vidt eg veit skal fila ligge C:\Programfiler\Avira\AntiVir Desktop\avnotify.exe, ikkje C:\Programfiler\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avnotify.exe slik det ser ut på bilete du har posta. edit: Dette såg iallfall ut til å virke for meg i Vista, sidan eg hadde begge mappene liggjande då den eine er frå ein eldre versjon. Endret 7. juli 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 ja, Vista home premium folk kan browse seg fram til avinotify under evira desktop, høyreklikke avinotfy.exe, trykke egenskaper, sikkerhet og velge enten bruker eller hele systemet, trykke edit eller egenskap, hak for les og kjør under ikke tillatt ellerno i den dur. Ja, avira 9 er den noe forandring i plassering Bør vel endre fra ubegrenset til ..ja, det andre Det var fra det andre den stod på, så det er vel ubegrenset. Den står på opphevet og lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset. Opphev som er riktig. men popupen forsvinner ikke da. Var det riktig avinotify.exe du valgte? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kan denne pop-up`en stoppes på en måte i Windows 7 også? (build 7.232) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kan denne pop-up`en stoppes på en måte i Windows 7 også? (build 7.232) Sikkert akkurat samme måte som i Vista... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 ja, Vista home premium folk kan browse seg fram til avinotify under evira desktop, høyreklikkeavinotfy.exe, trykke egenskaper, sikkerhet og velge enten bruker eller hele systemet, trykke edit eller egenskap, hak for les og kjør under ikke tillatt ellerno i den dur. Ja, avira 9 er den noe forandring i plassering Bør vel endre fra ubegrenset til ..ja, det andre Det var fra det andre den stod på, så det er vel ubegrenset. Den står på opphevet og lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset. Opphev som er riktig. men popupen forsvinner ikke da. Var det riktig avinotify.exe du valgte? For å si det sån. Den står på opphevet, har ikke endret den, derfor kommer popupen. Jeg lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset for å se om den slutter da. Får at den skal komme så må det stå på opphevet siden jeg ikke har endret det. Og den kommer nå fordi den står på opphevet. Lurer på om jeg skal endre den til ubegrenset får å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Nå har jeg tatt den til ubegrenset og popupen kom ikke frem, så det var riktig. Avira er oppdatert. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, nå kom den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå