G Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Min Windows 7 har gått fra den blå artige kampfisk-bakgrunn til heldekk med svart. Har dual-boot noe med dette å gjøre (kjører Windows og Ubuntu med Grub). Jeg tror ikke helt på det. Ved reinstallasjon av Ubuntu så har jo partisjonsstørrelsene blitt strukket og presset noe siden jeg nyinstallerte Windows 7 evaluation copy. Kanskje partisjonsforandringen som Ubuntu har gjort kan framkalle ett svart wallpaper? Betyr svart wallpaper noe spesiellt, som i en slags systemmelding til brukeren i Windows 7 evaluation copy? Snodige greier. Ellers ser jo Windowsen ut til å boot'e fint, bortsett fra litt auto-reaksjon med CHKDSK hver gang Ubuntu har herjet litt på partisjonene (når reinstallert). EDIT: Til alle moderatorer. Jeg la den i denne kategorien, fordi det er en mystisk reaksjon fra OS'et, og det kan godt tenkes at installasjonen min ikke er fullt fungerende, selv om det også kan tenkes at det heller er kosmetiske feil med Windows 7. Men jeg holder en knapp på min teori om at dette er en tvungen melding, eller en ufrivillig "melding" som resultat av for mye herjing med partisjonen. Håper dere admin's kan la denne stå i Maskinen fungerer ikke kategorien. Da wallpaper har blitt ufrivillig herpet. Endret 6. juli 2009 av G Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er bare å gå til kontrollpanel og skifte tilbake til fiskebakgrunnen. jeg fikk også svart bakgrunn en gang, skjedde ikke noe annet enn det. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Håper dere admin's kan la denne stå i Maskinen fungerer ikke kategorien. Da wallpaper har blitt ufrivillig herpet.Maskinen fungere feilfritt utenom 'tapeten'? Dette er et Win 7 relatert problem, ikke at PC-en generelt ikke fungerer. Jeg er sikker på at du får raskere svar hvis du poster i Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag. Betatesting pågår. -tråden. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis du kjører build 7000 skyldes det nok at beta testen har gått ut på dato, du kan intallere build 7100 som er RC1 versjonen, den varer en stund ut i 2010. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Kjører altså build 7100 for å bekrefte spørsmålet World Of Warcraft. Det er vel ennå ett Windows 7 relatert problem da, selv i build 7100. Fant fort ut at en kunne få fiskebakgrunn tilbake, men ble bare litt satt ut da Windows 7 hadde ditch'et den til fordel for svart, som nevnt tidligere. Og som nevnt tidligere begynte jeg å lure på om installasjonen hadde tatt skade eller ikke, og det ser jo nå ut til at den egentlig ikke har fått noen skader. Det er jo uansett vanskelig å vite om skadene skyldes hendelsen som jeg opplevde, eller om det er en betatesting-bug en har med å gjøre. Da anser jeg at vi ikke finner flere løsninger på spørsmålene mine. Legger til [Løst] i emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå