HDSoftware Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heisan Jeg er ikke veldig mye aktiv på spill, men liker spill som HalfLife og Doom. Har spillt alle utgavene av dem. men ID soft og Valve bruker lang tid på å komme opp med nye versjoner. Finnes det andre spill der ute som er llike bra? Har også spillt Prey og dette var også et bra spill. Annbefalinger tas imot med stor takk. Har en del fritid i vente som jeg vil slå i hjel med litt skikkelig good Blood and Gore :-D Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Left 4 Dead er nok ikke dumt nei. Ville også prøvd F.E.A.R, det får du nok ganske billig nå for tiden, helt rått spill Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gears of War kan også være noe, selv om det er litt cheesy til tider ^^. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Call of Duty 4: Modern Warfare. Sykt fett online Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ok. Et par tilleggs punkter må visst til ;-) 1. Det skal IKKE være multiplayer eller Online 2. Det skal IKKE være basert på krig eller krigs-strategi 3. Det MÅ være monstre i spillet som er FI. 4. Det MÅ være en historie som følges gjennom hele spillet. Grunnen til disse kravene: 1. Online spill og spill med andre er gørr kjedelig, slikt som CS etc. 2. Krigsspill er enda mere kjedelig. Faktisk like kjedelig som krigs filmer - ja - jeg kjeder meg skikkelig når jeg ser på en krigsfilm. 3. Monster spill er morro fordi det dermed blir litt spookey og jeg digger SciFi. 4. DM og CTF spill suger BIG TIME med andre ord - Det MÅ være som DOOM, PREY eller Half-life o.l. Endret 7. juli 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dead space. Left 4 dead er også bra men er ingen historie i det spillet, Går bare ut på å komme seg fra a til b. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 FEAR passer fortsatt ganske bra da, vil jeg si. Er ikke det du normalt vil se på som monstre, men du kjemper mot kloner, og av og til møter du noen svære jævler. Er ganske bra historie, og mange skumle scener Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ok. Et par tilleggs punkter må visst til ;-) 1. Det skal IKKE være multiplayer eller Online 2. Det skal IKKE være basert på krig eller krigs-strategi 3. Det MÅ være monstre i spillet som er FI. 4. Det MÅ være en historie som følges gjennom hele spillet. Grunnen til disse kravene: 1. Online spill og spill med andre er gørr kjedelig, slikt som CS etc. 2. Krigsspill er enda mere kjedelig. Faktisk like kjedelig som krigs filmer - ja - jeg kjeder meg skikkelig når jeg ser på en krigsfilm. 3. Monster spill er morro fordi det dermed blir litt spookey og jeg digger SciFi. 4. DM og CTF spill suger BIG TIME med andre ord - Det MÅ være som DOOM, PREY eller Half-life o.l. Da anbefaler jeg Dead Space Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Painkller - kjp black editon ! Endret 8. juli 2009 av sitter-opp-ned Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ut i fra kriteriene dine så bør du helt klart prøve Dead Space. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Takker forlens. Necrovision, Dead Space, Crysis og FarCry ser ut til å være de heldige vinnerne. Ferien nærmer seg og Dette er spillene jeg bare MÅ skaffe meg til da.... hehe Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Call of Juarez - Bound in blood Fantastisk spill med herlig grafikk og super stemning. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det så skikkelig kult ut, men kansje ikke helt hva jeg er ute etter. Skal ha det i minne til neste gang jeg trenger å slå ihjel litt tid Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Serious Sam 2 er jo en schlager. Kommer vel en ny (Serious Sam HD?) i løpet av høsten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 @insolvent: I tillegg til Serious Sam: The first og second encounter. =D Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hadde noen rimelig frenetiske timer med SS2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå