Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva defineres som "jente-sex"?!

Gjest Guest_jeje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jeje_*

Lurer på hva som ligger i ordet 'jentesex'. om du fingrer og kliner med en jente, regnes det som lesbesex eller ei?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener du?

Jeg har dame, dersom jeg fingrer ei jente så er det vel sex? Hvorfor er det ikke det samme dersom to jenter gjør det?

Sa i grenseland og tenkte da på at det sikkert varierer fra person til person. Er man naken og veldig intim i tillegg synes jeg i hvert at det definitivt er sex.

Lenke til kommentar
Hva mener du?

Jeg har dame, dersom jeg fingrer ei jente så er det vel sex? Hvorfor er det ikke det samme dersom to jenter gjør det?

Sa i grenseland og tenkte da på at det sikkert varierer fra person til person. Er man naken og veldig intim i tillegg synes jeg i hvert at det definitivt er sex.

Ja, men jeg har ikke sagt deg imot på det heller. :)

Det er intimitet med et annet menneske og, litt avhengig av hvilken situasjon man er i, så kan man se litt på det fra gang til gang.

Fingring og klining er sex i mi bok, er det ikke det per definisjon så er det det etter min oppfatning.

Uansett, jeg blir ikke pisst når dama kliner eller styrer med andre jenter... det er jo mer for min glede;)

Lenke til kommentar
Klining er ikke sex, mens fingring vil jeg si er i grenseland.

Det er mange som mener at sex (med andre enn partneren) er utroskap. Fingring er vel i grenseland det da?

Min mening: Fingring og oralsex (og andre lette alternativer som jeg ikke kommer på) er sex det også.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...