jjjhhhsss Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Sjekk ut komplett.no 3 spill til 196,- http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...is&likePattern= Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er billig! :o Hadde det ikke hvert for at jeg har gotham racing, og har hatt max payne, så hadde jeg bestilt bundlen på under 2 sekunder! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Er det snakk om feilprising kanskje? Ellers så er dette et fremdragende tilbud (selv om jeg har Gotham fra før) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Med tanke på att alle 3 spillene ligger i samme cover. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er nok ikke feilprising, regner med at det kommer flere slike spillpakker utover, etterhvert som spillene ikke selger like bra hver for seg Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Her er det bare å handle :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 se på limited edition box'en med samme spillene bundlet og den LE box'en uten.. det er ikke mer enn en hundrelapp eller så som skiller dem. er nok ikke feilpriset.. Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Noen som vet om den finnes i komplett butikkene også? Er jo litt døvt å betale over en hundrelapp ekstra i frakt... Ser forøvrig også at pakken veier 6.5(!) kg! Imponerende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå