stekre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kan xbox 360 eller PS3 være en erstatter for gammel xbox med xbmc? Jeg tenker da først og fremst på avspilling av diverse filformater, hovedsaklig image filer av dvder. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ja, bruker selv PS3 med PS3mediasenter. Brukergrensesnittet til PS3 kontra XBMC kan ikke sammenlignes (les; det er ræv), men det fungerer. PS3mediasenter funger på XBOX360 også. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kjøp en Popcorn Hour istedet, og spar deg selv mye hodebry. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bruker 360'en min til dette og synes det fungerer helt ypperlig. Gidder ikke kjøpe en egen boks som utfører akkurat samme oppgave hvertfall. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøp en Popcorn Hour istedet, og spar deg selv mye hodebry. Hører at denne ikke er i nærheten av brukervennlighet på menyene slik som XBMC var. Vurderer selv å bygge en mini-PC med XBMC kjørendes... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 På brukervennlighet er ikke Popcorn Hour helt på høyden nei, men på avspilling av forskjellige formater er den helt genial. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 På brukervennlighet er ikke Popcorn Hour helt på høyden nei, men på avspilling av forskjellige formater er den helt genial. ..og dermed klarer jeg meg fint med PS3 samt PS3Mediaserver. Ikke det beste brukergrensesnittet, men klarer det meste av formater. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Xbox 360 og PS3 klarer akkurat like mange formater. Begge trenger en sprek PC med programvare som Tiversity for å kunne spille av mer enn stort sett mp3/wma/divx/wmv. Popcorn Hour og andre dedikerte mediabokser er en helt annen verden. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det beste er vel å kjøpe en liten ion eller atom basert pc, bruker lite strøm og støyer lite men kan ha bra videoavspilling. Installer linux eller win xp på denne og bank inn xbmc. Evt kan man bruke mac mini. Ion er vel ikke ute enda og xbmc er mest utviklet for linux for tiden. Lever selv med ps3 og ps3mediaserver for tiden . Forsøker å holde meg til mkv filer når jeg laster ned og ripper selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå