The Stig Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tar Nathan Drake turen innom PSP? Det vil ihvertfall rykter ha oss til å tro. Les mer Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Remote Play, kanskje? Skjønt, det blir kinkig uten dobbel analog. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må ærlig talt si at jeg ikke helt kan si at det er Drake vi ser i bilde der engang. Er det mulig at det er snakk om et annet spill? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Spør du meg så ligner det på han. Men det ser i hvertfall ut til og være det nye spillet, og ikke det gamle? Siden det er en jente med der. Føler jeg har sett en trailer fra det nye spillet med den jenten der EDIT: Hvis du ser oppe til høyre over PSP'en så ser du det står "New screen from Uncharted 2: Amond thieves for the PSPGo" Men vi får vente og se Endret 6. juli 2009 av Mortis747 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dei bruker jo berre PSPen til å sjå ein trailer fra uncharted.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg