satanjapan Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hvordan fil system er raskest NTFS eller FAT32. lurer veldig mye Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror ikke du vil merke noen hastighetsforskjell i praksis.. NTFS er sikrere med tanke på datatap og hvor mye plass du har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 trodde ikk det det skulle være noe hastighetsforskjell nei, men velg ntfs. da er det flere instillinger du kan gjøre. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Bare velg NTFS. Lur heller på valg av clustersize, hvis det er ytelse du er bekymra for. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Fat 32 er raskere en ntfs. Men ntfs er mye sikrere en fat 32. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvilken som er raskest? Mener og ha hørt at det var NTFS faktisk men uansett er det bedre å velge NTFS Lenke til kommentar
Herr hjelpsom Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hvilken som er raskest? Mener og ha hørt at det var NTFS faktisk men uansett er det bedre å velge NTFS Hvilket! Ellers anser jeg det meningsfylt å gjenta hva andre har gjentatt tidligere : bruk NTFS Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Meget enig. NTFS er best og jeg trur ikke du vil merke no ytelses-forskjell. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvilken som er raskest? Mener og ha hørt at det var NTFS faktisk men uansett er det bedre å velge NTFS Da tror jeg du har hørt feil. fat 32 er raskere en ntfs. MEN ntfs har en høyere sikkerhet i nettverk en fat 32. Så lenge du er koblet til et nettverk er det sikrest å bruke ntfs. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Personlig liker jeg fett32, ettersom jeg spiller mye gamle spill og DOS/Win98 ikke forstår seg på NTFS. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå