joramo91 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har denne koden som jeg har tenkt til å bruke som innloggingssystem. Problemet er at jeg ikke finner hvor jeg skal skrive inn brukernavn og passord inn i koden... <form action="database1.php" method="post" name="LOGIN" onsubmit="return ValidateForm()"> <div class="borderwrap"> <div class="maintitle"></div> <div class="errorwrap"></div> <table width="60" cellspacing="1"> <tr> <td width="60" height="74" valign="top"> <fieldset> <legend><b>Log In:</b></legend> <table width="60" cellspacing="1"> <tr> <td width="60"><b> Username:</b></td> <td width="60"><input type="username" size="25" maxlength="64" name="Username" class="forminput" /></td> </tr> <tr> <td width="60"><b> Password:</b></td> <td width="60"><input type="password" size="25" name="PassWord" class="forminput" /></td> </tr> </table> </fieldset> </td> <td width="60" valign="top"> <fieldset> <legend><b>Options</b></legend> <table width="60" cellspacing="1"> <tr> <td width="60"><input type="checkbox" name="CookieDate" value="1" checked="checked" /></td> <td width="60"><b>Remember </b></td> </tr> <tr> <td width="60"><input type="checkbox" name="Privacy" value="1" /></td> <td width="60"><b> Invisible</b></td> </tr> </table> </fieldset> </td> </tr> <tr> <td class="formbuttonrow" colspan="2"><input class="button" type="submit" name="submit" value="Log me in" /> <input type="hidden" name="referer" /></td> </tr> <tr> <td class="catend" colspan="2"><!-- no content --></td> </tr> </table> </div> </form> Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er jo ikke ett snev av PHP kode i det du la ut der Kanskje det er det som er problemet? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 For det første er det der HTML kode, for det andre, hva mener du med "hvor jeg skal skrive inn brukernavn og passord"? Du må vite hvordan du skal skjekke brukernavn og passord, enten det er fra en database, en fil osv.... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kva om du legg med database1.php fila? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Klarer ikke å holde meg, Det mister TheClown så effektivt ønsker å overbringe her, er at det du har limt inn kun er HTML-kode som sender passord og brukernavn videre til filen database1.php. (se linje 1 i koden din). Det er denne filen som har ansvaret for å sjekke brukernavn mot passord, og f.eks sette en informasjonskapsel som sier at du er logget inn. Dersom du viser oss denne, eller forklarer oss hva / hvordan du ønsker å bruke innloggingen, kan vi sikkert forklare / vise deg hvordan det gjøres. Dersom du setter koden din i slike tagger, blir den lettere å lese på et senere tidspunkt: [code] [/code] Endret 7. juli 2009 av Kagee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå