Pysj Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Den norske operatøren blir bare større og større. Les mer Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) *Slett* Endret 6. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Fettnabben Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Les artiklen ordentlig a:P Det står jo tydelig at telenor har virksomhet utenfor Norge og spesielt i utviklingsland! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.telenorgroup.com/no/telenor-i-verden/ Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan kan telenor ha 96 millioner kunder når det er 5-6 millioner folk i Norge? Eller er det telenor i andre land også ? Håper du er flau over at du ikke leste artikkelen :-P Uansett må jeg jo si det er imponerende tall! Hvor mye penger klarer de å dra inn i utviklingsland kontra "rike" Norge? Hvor dyrt er et abonnement..? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg lurer på om folk i utviklingsland også betaler kr 10 pr megabyte... Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De har da vært stor noen år nå, noe som ikke er rart, det satses meget hardt på salg i den gården!. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Syns det er spennende kor effektiv Telenor sin strategi har vore etter at dei fekk frie tøyler. Bortsett frå Vimpelcom, som kan bli ein saftig smell for Telenor på mange måter, så har Telenor virkelig kjørt på i utviklende marked istadenfor å prøve seg på marked som USA o.l. med den effekt at dei vokser med ein utrolig fart globalt. Lenke til kommentar
Hermanoo90 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ``Jeg lurer på om folk i utviklingsland også betaler kr 10 pr megabyte...`` - Det er en makspris på 10kr per dag hos telenor, opp til 200MB i mnd, og ikke 10 kr PER mb.... da hadde det vært svindyrt!!! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...rift/priser.jsp Kr 10 pr MB. Maks kr 60 pr dag. Og ja, det ER svindyrt. Lenke til kommentar
ROla Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.telenor.no/bedrift/produkter/mo...rift/priser.jsp Kr 10 pr MB. Maks kr 60 pr dag. Og ja, det ER svindyrt. Det er tak på 10 kr per dag på bruk av mobil datatrafikk på private mobilabonnement og 60 kr på bedriftsabonnement. Førstenevnte er grisebillig :-) Hvis man er storbruker av mobildatatrafikk både til PC (USB-modem/integrert SIM-kort i PC) og mobiltelefon kan man alltids anskaffe seg et Mobilt Bredbånds abonnement. Mobilt Bredbånd er en tilleggstjeneste som vil gjelde for mobiltelefonen din, SIM-kortet i USB-modemet, tvillingkortet osv... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) siden telenor snart er saga blott i vimpelcom så kan de trekke fra 25.mill+++ abonnenter der. Da var det litt mer normale tilstander Endret 6. juli 2009 av DarkSlayer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da jeg var på besøk i Bangladesh(telenor som eier Grameen Phone der nede), kostet det 20 øre å sende en sms til Norge. Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 At Telenor vokser og gjør det stort i det store utland er jo fantastisk. Jeg har vært fornøyd Telenor-kunde i 16 år nå og det er MANGE av oss:) Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan kan telenor ha 96 millioner kunder når det er 5-6 millioner folk i Norge? Når ble det så mange i Norge? Og du mener også da at samtlige av disse 5-6mill er Telenor kunder? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) 4,8 mill da, herregud. Jeg leste sjapt gjennom, og fikk det ikke med meg, så jeg bare spurte. Endret 6. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg finner det genuint interessant å lese disse diskusjonene. Good job @ extreme btw Lar meg forøvrig også imponere over Telenors massive aktivitet i utlandet - 7. størst er, ja, svært Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ...og det hele er fordi Telenor fikk "arvesølvet" da de ble aksjeselskap. Det jeg tenker på, er kobberet inn i alle hus, som Telenor har tjent seg søkkrike på, og utnyttet til det fulle, med å være trege med å komme med ny teknologi. Da tenker jeg på treneringen av ADSL. Alle skulle jo ha ISDN først. Og sånn holder de på... Nei, kobberet skulle gått til et eget selskap som bare hadde som oppgave å drifte nettet, ikke tjene seg rik på det. Politikerne er feige som ikke turte å gjøre dette, og fortsatt ikke tør det. Telenor skulle vært en helt vanlig telefonselskap som måtte tjene pengene sine på like vilkår som alle andre. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg finner det genuint interessant å lese disse diskusjonene. Good job @ extreme btw Og det skal bety? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg