NT84 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som har vært i Bulgaria, rundt Albena området og blitt tattovert? Skal dit i 2 uker i august, så lurer på om det er noe av kvalitet der nede.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har generelt inntrykk av at alle som har god erfaring med tatovering her inne fraråder på det sterkeste å ta tatovering i syden. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som har vært i Bulgaria, rundt Albena området og blitt tattovert? Skal dit i 2 uker i august, så lurer på om det er noe av kvalitet der nede.. Om du absolutt skal ta tatovering der nede, vil jeg anbefale Darkside Tattoo i Albena. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 alle folk jeg kjenner som har tatt tattovering i Bulgaria angrer, tattoveringen demmes ser også ut som et helvete.. har en del tattoveringer selv så kjenner godt til tatto se på tatto tråden på forumet her så ser du hvordan noen tatto til folk på forumet her ser ut etter de har tatt de i syden.. ser ikke bra ut Lenke til kommentar
EatMyShorts1111 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som har vært i Bulgaria, rundt Albena området og blitt tattovert? Skal dit i 2 uker i august, så lurer på om det er noe av kvalitet der nede.. Jeg hadde heller kjøpt en sånt påklistrert tattis som ungene har, enn å fått tatovering i Bulgaria. Mye rart der nede, men ølet er godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå