spiro Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hjelp! Når jeg prøver å skru på min PS3 blir led-lampa blå i 1-2 sekunder før maskinen gir fra seg noen pip og begynner å blinke rødt i stedet. Idèer til problemløsning? -S- Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 jepp, den er død du må sende den inn til rep. Ta og søk på forumet her, så finner du mange tråder om hvordan du skal gå frem. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har fått det samme problemet med min skulle skru den på idag men da blir lampa grønn før den piper og skrur seg av og starter og blinke rødt. Er det noen som vet hva problemet kan være Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ja, les mitt tidligere svar. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 kjipt og måtte levere den inn for 6 uker da! noen som vet hva den vanligste feilen er? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 kjipt og måtte levere den inn for 6 uker da! noen som vet hva den vanligste feilen er? Er ingen "vanligste" feil. PS3 har så og si ingen svakheter, men overheting, støv, lynnedslag er vell de mest normale. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 kjipt og måtte levere den inn for 6 uker da! noen som vet hva den vanligste feilen er? Er det bedre å fikle med den selv da, så den bare er til å kaste etterpå?? Hvis du ikke "orker" å sende den inn, så selg den til meg for noen hundrelapper, også kjøper du deg en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå