Jakoozie Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two World får oppfølger i vinter. Les mer Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Synes en'eren var veldig ålreit etter de fleste patchene var på plass. Selv opm historien manglet noe her og der, fikk jeg en gothic-følelse underveis som fenget. Håper den nye versjonen kan bli enda bedre. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two worlds var veldig skuffende, masse rare bugs, lite valg, nei takke meg til med Oblivion det var spillet sitt det Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two worlds var veldig skuffende, masse rare bugs, lite valg, nei takke meg til med Oblivion det var spillet sitt det Må sei meg totalt ueinig i påstanden din. Two worlds hadde kanskje ikkje like bra historie som Oblivion og litt mange bugs i byrjinga, men når det gjelder gameplay, går Two Worlds av med seieren. Man måtte berre gje det nokon timar å bli skikkelig kjent med alt. Etter 10-20 min speling får man et dårleg inntrykk, men sånn var det også med KOTOR, og det er etter mi meining en diamant av eit spel. So eg gler meg til oppfølgjaren og skal sjølvsagt kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg