Eiriqs Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men satser på at dere forstår hva jeg mener. Dere vet når man zoomer på et bilde så blir bilde uskarpt man ser pixlene på en måte.. Er det noen måte og gjøre bilde skarpere når man har zoomet? Takk for alle svar Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Spørr de på CSI http://www.youtube.com/watch?v=XgRwI4Z6Wqo Imponerende program/hardvare må man nok ha ja... Er ikke sikker på om det er lovlig for vanlige folk å besitte slike verktøy dog. Lenke til kommentar
Eiriqs Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 hehe, er på csi og sånne program jeg har sett det Men skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lovlig. Vet dere om den teknologien finnes i det hele tatt? Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hehe, er på csi og sånne program jeg har sett det Men skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lovlig. Vet dere om den teknologien finnes i det hele tatt? Nei, sånt fungerer kun i Hollywood. Du kan ikke få mere detaljer ut av bildet en det du ser når du zoomer til 100%. Du kan prøve å skarpe opp bildet (unsharp mask med liten radius), men det er begrenset hva du får til med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå