Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Gg3tNdJadyM&fmt=22 ta lyden på max. - å, ikke ta meg seriøst btw=P er bare en vits=P Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lest en lang tråd om hvorvidt Japan er rasistik eller ikke (http://forum.gaijinpot.com/showthread.php?t=10644 13 sider lang, ganske interressant). De er hvertfall ikke veldig innvandringsvennlige, det er feks ikke mulig å ha dobbelt statsborgerskap i Japan. Hvis du skal bli japansk må du dermed frasi deg det andre statsborgerskapet ditt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 sånn er det i norge og da=P though den artikkelen er så lang, filmen min får et konkret svar på det på sånn 2 min=P .. med bra argumenter=P Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Snakka med en japaner og jeg sa jeg kunne noen få japanske ord. feks: Watashua nihongoga wakaramasen (sikker mange skrive feil) - Jeg forstår ikke Japansk Han sa om du sier det på japansk til dem som du snakker med i japan så er dem veldig mye mer vennelig og i møtekommende mot deg enn om du kunn sier "I dont understand japaneese". Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 atarimae/touzen Hadde jeg følt å, hvis en japaner hadde (idet minste prøvd) å si: jeg snakker ikke norsk/jeg forstår ikke norsk Lenke til kommentar
Henrix03 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Om japanerne er rasistiske, vet jeg ikke om det teller... jeg mener se på dem. De er jo selvhatere: Spill, animer, hvor mange karakterer er det som faktisk LIGNER på japanere? Spillkarakterer er som oftest blonde. ;P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 moe=asiatere... blode asiatere=farger håret ekstremt firekanta hake, runne øyne, bigass lepper=vestlige. psj.. u aint got no eye for art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå