Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til fremgangsmåte ved analsex?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er ikke mangel på lyst da hun er merkbart kåt både før, under og etter forsøket etter litt hvile så krampene gir seg. Jeg merker godt under penetrering at hun får svake kramper til kanten på hodet glir inn, da spenner det seg kraftig.

Har prøvd med rikelig glidemiddel, lange forspill og brukt god tid ved flere anledninger.

Noen tips til ting som kan prøves ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-87354

Vel.. Har bare prøvd det en gang før sjøl, eg var full og våt som fy så det gikk rimelig greit.

Det er vel bare å prøve å finne en grei posisjon som gjør at det ikkje "spenner" seg like mye. Doggy style er vel sikkert ikkje det beste heilt med ein gang, funker sikkert etter man har videt ut åpningen...

Bare alltid bruke god tid på forspill og på å vide ut med fingrene, og som du selv sa, rikelig med glidemiddel ;) Og husk kondom.

Lenke til kommentar

Her er oppvarming kritisk ja, i hvert fall om spenninger og kramper er et tema.

Jeg tror (tror, med stor T) at misjonær med litt lett manøvrering av lår og hofter er en grei stilling å prøve seg på. Og med litt glidemiddel og en god del oppvarming så bør det gå bra dette! :)

Lenke til kommentar

Hehe! Mtp det med alkoholen, så stemmer det jo at man slapper litt mer av og dama tåler kanskje litt mer, men vær i så fall litt forsiktig med alkohylene selv, ellers kan du jo ødelegge alle planer om å få lov igjen senere! ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest hm, dette vet jeg en del om!

ta deg god tid. det kan ofte ta ca en halv time å vende seg til det første gang. HUSK kondom... det er viktig med et godt og tykt glidemiddel, helst silikonbasert. start med en finger, så en til. vent til hun føler konfortabel før du fortsetter. vent til musklene rundt rompehullet vender seg til følelsen og slapper av.

vær VELDIG forsiktig når du begynner å støte.

på www.klaraklok.no finner du mye nyttig informasjon om det meste. der kan du også stille anonyme spørsmål.

en mulighet er jo å oppleve det sammen med henne på en annen måte... ta et par bananer trekk på dem hver sin kondom og prøv sammen med henne. HUSK glidemiddel.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kan gi bra tips med tanke på at jeg er jente selv, og liker analsex :)

Første gang jeg hadde det, var det et "uhell", og der begynte det. Litt morsomt :p

Det er viktig at hun tømmer seg før dere begynner. Selv om det bare kommer litt, så er det godt nok. Avføringsrester suges delvis opp av tarmen igjen. Om hun ikke gjør dette kan det: 1. Bli ekstremt grisete. 2. Være ekstremt ubehagelig for hennes del. Been there done that! Det var både grisete og vondt.

Det viktigste er faktisk kommunikasjon og trygghet. Du skal tross alt et sted ingen andre har vært før. Det kan være en idè å begynne med en finger eller to (dog jeg synes dette gir mer dritefølelse enn en penis... Alle er forskjellig)

Når du skal penetrere, så må du ta det ekstremt rolig og la musklene vende seg til å bli åpnet utenfra i stedet for innenfra. Jeg foretrekker "småjukking" innover framfor sakte penetrering, men så vidt meg kjent er sakte penetrering det "sikreste".

Det er en fordel at hun første gang ligger på ryggen. Om du sitter eller ligger oppå henne kommer an på vinkling av diverse. Legg gjerne en pute under baken på henne. Som nevnt før er silikonbasert glidemiddel et must. Vannbasert synes jeg fører til ekkel friksjon (f eks våt hud mot tørr hud. Det er ikke akkurat glatt) Når du penetrerer, så er det smart av henne å presse i mot (som om hun er på toalettet, rett og slett). Det sliter mindre på musklene når hun er uvant med det som skal skje.

De første penetreringene må skje rolig, la henne styre showet, hør på ALT hun sier. Sier hun nei, er det nei. Sier hun fortere, så fortere. Men ikke ta totalt av med en gang, det kan bli veldig vondt for henne.

Jeg har hatt ubeskrivelig hard analsex, så jeg vet hva vi tåler. Og siden fremgangsmåten min (som regel) er så forsiktig, har jeg aldri opplevd noe ubehag hva "tilbaketrekning" angår. Jeg har dog som oftest et stort behov for toalett morgenen etterpå :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...