haukland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei. Har nå blitt lei av alt for mye programmer og rot på min bærbare PC. Og siden jeg bruker den både på fritiden og på skolen, tenkte jeg det kunne vært lurt å bruke bærbaren på skolen og kjøpe meg en stasjonær for å bruke hjemme. Det PCen skal brukes til er: - Surfing - Spilling (CS, WoW osv.) Må kunne kjøre spillene med god grafikk. - Litt bilderedigering Vil helst kjøpe en PC der skjerm følger med. Tastatur og mus skal jeg kjøpe hver for seg. PCen burde kunne kjøre et par vinduer oppe samtidig som jeg spiller uten at den henger seg for mye opp. Kan vel linke til bærbaren jeg har nå, ettersom jeg er veldig fornøyd med hvordan den kjører spill osv. og vil helst at den stasjonære skal være like bra, om ikke bedre. Bærbaren min Og som sagt i emnetittelen, vil helst at PCen skal koste under 8000,- m/skjerm. På forhånd takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har du sett litt på The Conquerer ?? Du får også en god 22/24 LCD skjerm for under 2000 kroner. PS: Jeg ville også lagt til litt for en ekstra vifte i front på kabinettet. PPS: På Sonata III skal viften i front festes bak harddisk brønnene, noe som fører til at det kan bli trangt om plassen. Med et HD 4870 skjermkort, vet jeg ikke om det er plass til en vifte i front. Dette kan rettes på ved å enten heller kjøpe en såkalt PCI slot kjøler for ekstra kjøling. Eller du kan spare litt penger på å kjøpe en litt mindre skjermkort som Radeon HD 4850. Et HD 4850 skjermkort skal fint klare å kjøre spillene du nevner i posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå