BigJaffa Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Lurer litt på kva folket her synest av dette bilde, tok bilde etter me hadde skåte på det eit par ganger. Eg har ikkje gjort noko med bilde. Exif: ExposureTime : 1/100Sec FNumber : F14,0 ISOSpeedRatings : 100 FocalLength : 24,00(mm) Lenke til kommentar
andreabf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hei! Kult bilde, men ville blitt bedre med litt redigering :-) Endret 5. august 2009 av WheelMan Quote fjernet Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Pga bruken av blits har du her et veldig utbrent lys i deler av boksen. Horisonten er skjev , om jeg ikke tar helt feil. Bortsett fra dette er jo himmelen fint eksponert, fine skyer Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Boksen er bulkete, virker som du har funnet en i fjæresteinene, satt den på en stubbe, og knipset i vei. Det ødelegger en del av stemningen for meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Boksen er bulkete, virker som du har funnet en i fjæresteinene, satt den på en stubbe, og knipset i vei. Det ødelegger en del av stemningen for meg. Trådstarter skrev at den var blitt skutt på (sikkert med et eller annet skytevåpen). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skeiv horizont og mishandla boks ødelegg biletet for min del. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Boksen er bulkete, virker som du har funnet en i fjæresteinene, satt den på en stubbe, og knipset i vei. Det ødelegger en del av stemningen for meg. Trådstarter skrev at den var blitt skutt på (sikkert med et eller annet skytevåpen). Spiller ingen rolle, det virker fortsatt slik. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 eh.. det er jo et greit nok motiv, som man kan gjøre noe ut av. Men dette ble en litt slapp gjennomføring. En ny boks med litt svettedråper på ville vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå