Fire^^ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Som trådtittelen sier så skal jeg kjøpe meg ein cd spiller med sånn skjerm som kommer ut, fant en her: http://www.pixmania.com/no/no/2794043/art/...mp3-usb-sd.html men dette er vell noe jalla greier? Syns bare prisen var bra Endret 5. juli 2009 av Fire^^ Lenke til kommentar
epifant Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nja, jeg synes ikke prisen var BRA. Den var LAV, men det er ikke automatisk synonymt med bra. La oss si den varer 6 mnd før den streiker, og du må kjøpe nok en spiller til samme pris. Da er det ikke like billig lenger. Dessuten er inntrykket mitt av Pixmania alldeles ikke bra. Sjekk tilbakemeldingene hos prisguide.no selv, og se... Jeg ville nok heller satset på denne. Xenarc er en anerkjent skjermprodusent (til bil), og prisen er ikke SÅ enormt mye høyere. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Pixmania har jeg bare gode erfaringer med (også kundeservice). Den spilleren derimot ville jeg holdt meg unna, alltid en grunn til prisen.. Alpine og Pioneer er merkene jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Epifant: Såg kje verst ut den nahojdat: Vet at alpine og pioneer er de beste men de er så mye dyrere også... er bare lærling så prøver å få ting så billigt så mulig innen grenser xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå