Gå til innhold

Trådløs Kabel TV

Anbefalte innlegg

Jeg har en Panasonic TH-42PX80 tv og i stua mi går det nå en coaxkabel over taket fra inntaket til tv'en noe jeg syntes er forferdelig stygt :)

Så jeg lurer på om det finnes en trådløs løsning. En boks jeg kan koble en coaxkabel til ved inntaket og en boks jeg kan ha ved tv'en som mottar tv signalene helt uten å gå innom andre tv'er eller bokser.

Håper dette finnes da jeg skal pusse opp stua og vil helst ikke ha slike stygge løsninger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Vi var i samme situasjon for en tid tilbake. Det hele kokte ned i en ny plassering av TV-en.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Det går selvfølgelig an å sende TV signalene trådløst (en TV antenne i hver ende med en forsterterker i antenneutaket). Men du da får du nok besøk ganske kjapt av folk du ikke vil ha besøk av. Tror ikke et vist tilsyn liker særlig godt at du bruker så stor båndbredde som kreves for å gjøre noe slikt.

Så dette er nok bare å glemme.

Lenke til kommentar
Det går selvfølgelig an å sende TV signalene trådløst (en TV antenne i hver ende med en forsterterker i antenneutaket). Men du da får du nok besøk ganske kjapt av folk du ikke vil ha besøk av. Tror ikke et vist tilsyn liker særlig godt at du bruker så stor båndbredde som kreves for å gjøre noe slikt.

Så dette er nok bare å glemme.

Sorry at jeg spør altså, men hva er vitsen med å legge inn et forsalg som du senere gruser? :)

Har uansett kjøpt en lang kabel som skal kabel-klemme-pistolisers fast!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...