Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex for første gang

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, i helga hadde jeg sex for første gang, men ting gikk virkelig ikke som jeg hadde trodd at de skulle gå. Jeg hadde drukket en god del, så var temmelig beruset, men ikke så full at jeg ikke husker noe, eller at jeg var borte, men alikevel, temmelig full. Jeg og ei jente finner ut av at vi skal ha sex og trekker oss tilbake til soverommet mitt(hadde fest) Vi tafser og kysser, men jeg ble ikke ordentlig hard, bare sånn halv-hard, hun runket meg også, men det skjedde ikke så veldig mye, til slutt fikk jeg penis hard nok til å ta på kondom og penetrere.

Men problemene fortsatte, jeg lå å holdte på en god stund, det føltes temmlig bra, til tross for at jeg ikke var fult erigert, men til slutt ble den bare slapp og jeg fikk ikke utløsning. Er temmelig frustret over det hele, skjønner ikke helt va som gikk galt.

Det rare er at til vanlig kunne jeg blitt hard bare av å tenke på at en jente tar på meg, men nå når jeg faktisk var veldig så intim med ei dame, så fikk jeg store problemer. Til vanlig kan jeg bli temmelig kåt bare av og ligge å kose med ei jente med klærne på.

Hva er det som kan ha gått galt her, er dette veldig uvanlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anno_*

Kan nok tenkes at kong alkohol har vært en liten cockblocker her. Drikk litt mindre neste gang så går det nok mye bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

TS her. Ja det kan tenkes at alkoholen hadde noe med saken og gjøre. Har forsåvidt en ting til og spørre om. Senere på kvelden fant vi ut at vi skulle sove i lag den natta. Etter vi hadde lagt oss så fingret jeg henne og hun gav meg en handjob, men siden vi ikke hadde flere kondomer så ble det ikke noe mer enn det, men er det fare for kjønnssykdommer bare av dette? Hun tok jo på seg selv, så på meg og omvendt, samt at hun var veldig våt.

Lenke til kommentar

tror nok det er alkoholen som er synderen her ja :p

ang kjønnsykdommer, så tror jeg man kan bli smittet på den måten.

men om du går til ungdomshelsetjenesten der du bor, får du en prat og en sjekk helt gratis med de som jobber der. (om du er under 20) og det er ikke skummelt. anbefaler alle å dra dit når de har noe å lure på. irriterer meg at jeg er for gammel for ungdomshelsetjenesten nå :/

Lenke til kommentar

Husker selv at ereksjon var et stort problem første gangen, slenger du da alkohol på toppen av det er ikke opplevelsen din særlig overraskende for meg.

Sjansen for smitte er ikke-eksisterende av det jeg har lært, men som kaolla sier ta kontakt med helsetjenesten :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

TS her igjen, takker for alle svarene :) Er litt betrygget nå og håper og tror at det nok er alkoholen som har spilt meg et puss. Får vel sjekke ut helsetjenesten også :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Mer forspill mann =)

TS her.

Men hvorfor mer forspill? Jeg klarer å få full ereksjon når jeg er alene uten noen problemer i det hele tatt, kan bli ganske opphisset bare av å kysse.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Forspill er godt for jenta.

Er det godt for jenta, blir det flere ganger enn bare én.

Sex er best edru. :)

TS på nytt.

ja skjønner at det er godt for jenta :) Men det forklarer ikke hvorfor jeg ikke fikk ordentlig ereksjon. Men nå er jeg forsåvidt ganske sikker på at det var øltiss. Ble forsåvidt mer enn bare en gang, vi sov sammens senere den kvelden og hun ville jeg skulle få nummeret hennes så vi kunnes møtes ved en senere anledning, så jeg kunne ikke vært så forferdelig.

Lenke til kommentar

Du virker også litt usikker, ikke noe vondt ment med det for all del, vet bare jeg var på samme måte i starten og hjerna spiller mye puss med deg.

Alkoholen hadde kanskje sin del av skylden, men det kan også vær at du fokuserte for mye på at det måtte bli bra at du glemte helt av å bare nyte det. Sex er og skal vær digg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

TS her.

Til deg over her, ja er ganske usikker, første gangen min, og er ikke noe ladykiller heller, så har dårlig med erfaring, har bare hatt to forhold hele mitt liv. Så det er derfor jeg spør litt osv :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

bare to forhold? jeg er 17, og er nå i mitt første forhold i mitt liv. Du skal ikke si bare du.

Det fins også folk som er eldre enn som så og aldri har vært i forhold før.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...