Mannen med ljåen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Onkelen min har en paraboldekoder han ikke bruker, og dessuten vurderer han Riks-TV. Kan han bruke dekoderen? Jeg tror NEI, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nei det går ikke. Det er forskjellige 'overførings'-standarer, Sattelitt-tv bruker DVB-S (S for satellite), og Riks-TV bruker DVB-T (T for Terrestrial Broadcasting) Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eg meiner at det finst satelittmottakarar som også har tuner for bakkenett. Men det er vel unntaket som bekreftar regelen. Ein paraboltuner kan nemleg ikkje brukast på bakkenett. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 HD-PVR dekoderen til Canal Digital har inngang for bakkenett! Så den kan du fint plugge bordantenna inn i! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor har Canal Digital åpnet for at tuneren deres tar imot konkurrenten Riks-TV? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 At den kan kobles til antenne for bakkenett betyr ikke nødvendigvis at den kan ta Riks-TV. Har den kortleser for Riks-TV? Hvis ikke kan den bare ta NRK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå