Gjest Slettet+123498734 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 hei. har et minnekort som har fungert i 4 mnd , å plutselig , får jeg beskjed når jeg stikker det inn i pcen at det må formateres? jeg putter det i kameraet å får frem bildene , men pcen nekter å vise filene. jeg vil IKKE slette alle feriebildene mine , så hva kan jeg gjøre? håper noen med litt peil , kan hjelpe meg her. er et lexar 8gb kort. mvh Anders Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fungerer det i kameraet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fungerer det i kameraet? Tydeligvis jeg putter det i kameraet å får frem bildene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bra jeg ikke leser skikkelig i dag. .. Prøvd i en annen PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bra jeg ikke leser skikkelig i dag. .. Prøvd i en annen PC? ja...og skjønner ikke bæra hvorfor det kommer opp i forskjellige kameraer , men ikke på pcen. har pcen fucka opp kortet? er det overhodet mulig? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis kortet fungerer i kameraet, kan du vel koble kameraet til PCen med en USB-kabel og kopiere bildene til PCen? Så kan du formatere minnekortet og prøve igjen, eller kjøpe deg et nytt kort dersom du er redd for at det skal skje igjen. Virker som en billig forsikring mot å miste verdifulle bilder. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har du i det heletatt lest tråden? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har du i det heletatt lest tråden? Det står ingenting i trådstarters innlegg at han har forsøkt å koble kamera til PC for å flytte bildene. Han forteller bare at "får jeg beskjed når jeg stikker det inn i pcen at det må formateres". Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har du i det heletatt lest tråden? Tror PerB har lest tråden ja men ser ikke ut som du har gjort det. Å koble kameraet til PC via USB virker som en god løsning, alt bør ihvertfall prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå