Gå til innhold

Hvor lang tid bruker databutikken?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et GeForce2 kort og en tube Artic Silver2 fra databutikken.com for en uke siden, og har ennå ikke hørt noe om når den kommer.

Noen som har noen erfaringer med hvor lang tid det tar når produktene har blå "tommel"?

Sender de ut en bekreftelse (som feks komplett og pcutstyr) når pakka er sendt, med pakkenr?

Jeg fikk en kopi av ordrebekreftelsen dagen etter, og det er det eneste jeg har hørt fra de.

Jeg begynner å bli litt utålmodig :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

databutikken er TREIGE.. de bruker minst en uke hvis de har varene på lager.. enda lenger hvis de ikke har det.. mange varer har blå tommel.. da kan du plusse på en uke.. jeg ventet nesten 3 uker på mine varer..

en uke er for mye.. itbuikken klarer det på ca 3..

det er greit at det er billig, men de har lang leverings tid.. og jeg har hørt mange har problemer med kunde service der..

slik som komplett.no , hvis man bestiller før klokka 9 om morgene, så får man varer på kvelden etterpå levert på DØREN..

i mitt eksempel så bestillte jeg varer på mandag kveld , fikk ordre bekreftelse tirsdag morgen i 10-11 tia.. spora pakkken i dag (onsdag) da var den komt på postkontoret her i byen kl 07.. nå sitter jeg bare og venter på at det kommer ett bud og leverer på døra =)

pris er ikke alt som teller..

Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg en CPU fra Databutikken.com før jul, og da kom den jammen meg på tre dager. Det var faktisk raskest av alle sjappene som leverte deler til maskina jeg byggde til jul, selvom resten var i Norge. Billigst var dem og. Nå husker jeg ikke hva slags tommel det var, men det må vel ha vært den "beste".

Lenke til kommentar

Hmmm...tror dere det er no problem å slette ordren hos databutikken nå?

Jeg ser at komplett har et billigere skjermkort på ukens tilbud. Jeg har bestilt et Point Of Wiev GF2 MX400 64MB, men ser jo at komplett har et lignende Abit kort! Tror dere det er noen stor forskjell på de to kortene? Ser at Abit'en ikke har vifte, er det noe problem?

Synd med Artic Silver'n da...det har jo ikke komplett, så da blir det jo dobbelt opp i frakt!

Noen som vet billigste stedet å handle den med hensyn til frakt?

Lenke til kommentar

Bestillte varer fra Databutikken en uke siden. Har ennå ikke hørt noen ting. Bestillte switch fra flexi data 2 dager siden og pakken ble sendt i går.

Databutikken har alltid vært treig på mine bestillinger. Dette er den tredje. Tror ikke jeg handler mere der.

Lenke til kommentar

betilte fra databutikken.com på fredag ettermiddag. nu ligger pakken å venter på meg hos posten. blir herlig med en ny hd.

MSI K7T-266 PRO2-RU

AMD XP 1600 @ xp 1800

256 mb twinmos DDR CL2

MSI 8836 GF2 TI

8 gb ata 33 hd :sad:

fop 38 og 4 biltema vifter :razz:

[ Denne Melding var redigert av: Noldus på 2002-01-23 19:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...