Continum Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Heisann! Jeg begynner som IT lærling nå i august og jeg trenger en ny pc sekk. Så lurer på om det er noen som har noen anbefalinger på en sekk som er slitesterk med god plass og innen en kurrant prisklasse. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har hatt en del sekker men er mest fornøyd med den nåværende HP Deluxe sekken. Utrolig slitesterk, mange rom ( dog noe "slim" så har ikke så ufattelig mye plass ) og til en grei pris. Anbefales! Kjøpte min på SIBA til rundt 500,- Lenke til kommentar
Continum Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Har også hørt at denne skal være en bra sekk. Har du noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har også hørt at denne skal være en bra sekk. Har du noen erfaringer med denne? Eier av den aktuelle sekken selv. Har brukt denne en del, og utseende såvel som utstyrsnivå er svært godt i min erfaring. Skulderremmene er svært brede og tyngden fordeles derfor svært godt, og mye utstyr føles lettere. Den fremstår nok ikke som den mest robuste sekken, men har ikke hatt problemer med kvaliteten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå