gxi Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva er det folket her bruker for å spyle av etter å ha vasket på innsiden av dørkarmen og døra, altså lakkerte flater som kommer til syne når man åpner døra? Jeg har brukt å bare vaske rundt med vaskehanske helt på slutten, og deretter forsiktig spyle av med hageslangen med lite trykk uten endestykke rundt der. Resultatet er stort sett litt til moderate mengder vann som legger seg i interiøret, spesielt på innsiden av døra. Finnes det noe bedre alternativer som faktisk oppfyller det at man får spylt vekk såpen uten at bilen blir full av vann på innsiden også? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tørker over med MFdyppet i såpevann og skyller med rein, våt MF etterpå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Høyttrykkspyler Funker helt fint når man vet hva man gjør, eller du kan bruke en vanlig vannslange, så spruter det litt mindre... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Med tanke på hvordan jeg ser ut etter å ha vaska bilen tør jeg ikke engang prøve å fekte med høytrykken i døråpningene Jeg bruker rett og slett ei lita trykksprøyte med rent vann. Er også kjekk til avfetting o.l. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bruk høytrykkspyleren på høyest trykk, vinkle lansen slik at du spyler innenifra og ut. Da spruter du noen cl vann inn i bilen, men dette er meget effektivt og det er ytterst få biler som ikke tåler litt vann inn i kupèen. Det overflødige kan du jo tørke bort med en microfiberklut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå