Nessimelle Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei! Skal nettopp begynne på mitt 2 år på kjemiingeniørutdanningen (går på ingeniørfag i bioteknologi og kjemi på HiO) og lurer litt på jobber innenfor olje- og gassindustrien. Syntes det hadde vært spennende og jobbe innenfor dette fagfeltet, men lurer på jobbmulighetene? Går det ann å jobbe offshore, eller er de fleste onshore? Er det lurt å ta tilleggsutdanning etter endt bachelor? Er usikker på om jeg har valgt rett linje, men jeg får gode karakterer og trives ellers. Men å bo i en storby som oslo er ikke noe jeg kunne tenke meg, derfor virker det gøyere å jobbe offshore og kanskje slippe å bo i oslo (om det er forstålig).... Noen som kan svare? Endret 6. juli 2009 av Nessimelle Lenke til kommentar
turbz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei! Skal nettopp begynne på mitt 2 år på kjemiingeniørutdanningen (går på ingeniørfag i bioteknologi og kjemi på HiO) og lurer litt på jobber innenfor olje- og gassindustrien. Syntes det hadde vært spennende og jobbe innenfor dette fagfeltet, men lurer på jobbmulighetene? Går det ann å jobbe offshore, eller er de fleste onshore? Er det lurt å ta tilleggsutdanning etter endt bachelor? Er usikker på om jeg har valgt rett linje, men jeg får gode karakterer og trives ellers. Men å bo i en storby som oslo er ikke noe jeg kunne tenke meg, derfor virker det gøyere å jobbe offshore og kanskje slippe å bo i oslo (om det er forstålig).... Noen som kan svare? Dette er fullt mulig. Er mange "Mud ingeniører" som har kjemibakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå