silverlit Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 lagde denne debbaten for å høre hva andre har å si om spore og spore galactic adventures, er det verdt kjøpet eller er det bare nok et dårlig spill fra EA? si alt du tenker om høydepunkter å feil. Lenke til kommentar
Mojjoz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg lasta den ned når jeg var på TG i påsken, og det var gøy i et par timer før jeg gikk lei. i starten er det spennende og nyskapende men blir alltfor ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg syns Spore er fasinerende spill. Jeg personlig, liker å bygge, skape og utforske. Lenke til kommentar
silverlit Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 har sikkert noe med kreativitet å gjøre Lenke til kommentar
Andreasjj Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg får ikke startet Spore ga da programmet spør om DVDen, som allerede sitter i maskinen. Noen som har ide om hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå